掃呢頁CODE去手機

2015年11月21日 星期六

周永恒新歡離過婚 :),周永恒,

周永恒新歡離過婚VIDEO_MP4_A周永恒新歡被起底 傳曾失婚兼愛拍散拖 周永恒(Roy)前晚突然在facebook貼一張與𡃁模周芷儀(Abbie)親密合照,疑似有新歡。據悉Roy最近邀Abbie做新歌《唔諗你》MV女主角,Roy老友兼音樂人曲赤昨在電話說:「都戥佢開心,佢前排唔係幾開心,呢排見佢開心番。」Abbie是否Roy新女友?他說:「私人問題唔方便代佢答。」據了 ...


周永恒新歡離過婚


其他影片:>>






周永恒新歡被起底 傳曾失婚兼愛拍散拖 周永恒(Roy)前晚突然在facebook貼一張與𡃁模周芷儀(Abbie)親密合照,疑似有新歡。據悉Roy最近邀Abbie做新歌《唔諗你》MV女主角,Roy老友兼音樂人曲赤昨在電話說:「都戥佢開心,佢前排唔係幾開心,呢排見佢開心番。」Abbie是否Roy新女友?他說:「私人問題唔方便代佢答。」據了 ...


周永恒新歡離過婚



其他影片:>>






周永恒新歡被起底 傳曾失婚兼愛拍散拖

周永恒(Roy)前晚突然在facebook貼一張與𡃁模周芷儀(Abbie)親密合照,疑似有新歡。據悉Roy最近邀Abbie做新歌《唔諗你》MV女主角,Roy老友兼音樂人曲赤昨在電話說:「都戥佢開心,佢前排唔係幾開心,呢排見佢開心番。」Abbie是否Roy新女友?他說:「私人問題唔方便代佢答。」據了解Abbie曾離婚,喜歡拍散拖,搭上Roy後即刪走與舊愛的親密照,昨Abbie知道記者身份後即收線。

另外,有網友Alice留言鬧爆Roy公開同新女合照,沒顧及家人感受,Roy隨即留言反擊:「437個自義的like,Alice多謝你參與呢個社會實驗……我以前不回應,任人寫,現在我會為身邊愛我的人保護自己。」

採訪:皓騫



■𡃁模Abbie(右)搭上周永恒前,經常在網上晒與舊愛的親密照。

互聯網圖片



周永恒

鍾意就快D Share啦!