掃呢頁CODE去手機

2016年1月22日 星期五

闊別六年 羅嘉良3月回巢無綫拍劇 __,無綫,羅嘉良,

嘉良回歸拍無綫劇,相信各位劇迷一定好期待。next1/1pre嘉良自2009年台慶劇《富貴門》後,已有六年沒有再接拍無綫劇。next1/1pre嘉良經典劇數之不盡,其中令人難忘的有《創世紀》。next1/1pre同埋《天地豪情》。next1/1pre監製黃偉聲話一直都有同嘉良聯絡。next1/1pre胡定欣好恨同嘉良合作。(資料圖片)next1/1pre唐詩詠原來同嘉良傳過緋聞。(資料圖片)nex ...


嘉良回歸拍無綫劇,相信各位劇迷一定好期待。

next 1/1 pre

嘉良自2009年台慶劇《富貴門》後,已有六年沒有再接拍無綫劇。

next 1/1 pre

嘉良經典劇數之不盡,其中令人難忘的有《創世紀》。

next 1/1 pre

同埋《天地豪情》。

next 1/1 pre

監製黃偉聲話一直都有同嘉良聯絡。

next 1/1 pre

胡定欣好恨同嘉良合作。(資料圖片)

next 1/1 pre

唐詩詠原來同嘉良傳過緋聞。(資料圖片)

next 1/1 pre

已有六年多未有替「娘家」無綫拍劇的羅嘉良,最後一部參演的劇集是2009年台慶劇《富貴門》。現時羅嘉良一直在北京居住及於大陸拍劇,但監製黃偉聲最近成功邀得嘉良回巢拍新劇,共20集,約需兩至三個月拍攝時間。嘉良回應時指對返港拍劇感開心,亦相當喜歡劇中角色,坦言期待再見到舊同事。據知,他農曆年亦會返港度歲,3月正式開工。

配搭有新鮮感

據知嘉良今次角色,亦是為其度身訂造,監製黃偉聲受訪時說:「咁一定好啱佢做先搵佢!其實一路都有同佢聯絡,但之前佢喺大陸拍嘢,所以未有機會傾成。(嘉良睇咗劇本?)劇本未有,但就傾過故仔同角色,佢都覺得好有趣!(無綫出「天價」定「友情價」?)呢方面就唔係我傾,係由其他部門去傾。」至於女主角配搭,黃監製坦言仍未定案。問到嘉良會否有想合作的女星?他透露對方未有要求:「我心目中有啲人選,但仲未定,對嘉良嚟講當然未合作過,會有更多新鮮感。」

羅嘉良回歸無綫拍劇消息一傳出,視后胡定欣與備受無綫重用的唐詩詠,均坦言期待合作,想知佢哋點講?詳情請看: http://goo.gl/tpvn7U

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!