掃呢頁CODE去手機

2016年1月17日 星期日

【掌摑事件兩個月】下巴暴脹 發福梁齊昕伴母 中環食西餐 __,梁齊昕,CY女,齊昕,

特首梁振英女兒梁齊昕,喺舊年11月1日凌晨時份,與友人落老蘭慶祝完萬聖節後,行至亞畢諾道準備搭的士離開時,突然掌摑想接佢返屋企嘅母親唐青儀,更當眾指住阿媽、用平淡語氣講出極富爆炸性嘅一句:「youknowthismumisnotactuallymybiologicalmum?(這位母親並非我的親生母親)」隨即旁邊有男子發出「殊殊」聲,要求齊昕:「don'tsayanything!(不要再說任何話) ...




其他影片:>>






特首梁振英女兒梁齊昕,喺舊年11月1日凌晨時份,與友人落老蘭慶祝完萬聖節後,行至亞畢諾道準備搭的士離開時,突然掌摑想接佢返屋企嘅母親唐青儀,更當眾指住阿媽、用平淡語氣講出極富爆炸性嘅一句:「you know this mum is not actually my biological mum?(這位母親並非我的親生母親)」隨即旁邊有男子發出「殊殊」聲,要求齊昕:「don't say anything!(不要再說任何話)」語無倫次嘅齊昕,行為古怪瘋瘋癲癲,令人擔心。事隔兩個月,齊昕一直未有再同媽咪出席公開場合,估唔到今晚母女中環再聚,而且仲係喺雲咸街附近嘅擺花街……首先,係咁嘅,晚上7點半左右,梁齊昕喺ig打卡,話畀大家知佢依家食西餐。記者「按圖索驥」,去擺花街1號對面嘅西餐廳,果然見到梁齊昕一個人坐住先。冇見一排,梁齊昕似是發福不少,下巴填滿了脂肪,一時間亦難以認出原來眼前人就係CY女。記者「陪」齊昕等咗十分鐘左右,齊昕媽梁唐青儀先至到。只見兩母女密密傾密密食,非常融洽;未幾齊昕發現記者,即戴番副超,兩人個樣都好似有啲避忌。食咗陣,齊昕一人出去,到附近7仔似來想買嘢,但唔夠10秒又彈番出嚟入番餐廳,但已經再冇黐住媽咪。只見梁太搵朋友傾偈,齊昕就去咗bar枱同友人攬頭攬頸,突然好似有啲bad mood,叫咗杯酒一飲而盡,之後又好番冇事,同阿媽及友人一齊唱生日歌,似係同朋友慶祝生日。食完生日飯,齊昕同媽咪離開,記者即刻影番幾張先啦,但齊昕媽急急上車,齊昕就慢條斯理篤下手機,之後先至斯斯然上車,一齊返禮賓府。

梁齊昕今晚被發現現身中環蒲吧,佢媽咪唐青儀亦有同行,但齊昕忽然大咗幾個碼,差啲認佢唔到。(攝影:黃曉程、畢紹基、羅德光) 掌摑事件發生咗兩個幾月後,難得母女同枱出現 齊昕飲得好豪氣吓
飲嘢其間,齊昕不時低頭玩手機 又講吓電話咁 齊昕一度離開夜店去便利店
臨走嗰陣俾記者叫停影相,背住鏡頭嘅梁太急急腳走 反而齊昕就慢條斯理,講埋個電話先 齊昕今晚喺Instagram打卡曝露自己去咗食西餐。(互聯網圖片)
齊昕早排貼相上Ig都仲見到佢個尖尖嘅下巴,估唔到事隔幾日……就出現咗雙下巴。(互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!