掃呢頁CODE去手機

2016年2月8日 星期一

城城猴王拜年 __,城城,郭富城,

城城猴王拜年巡迴長洲美猴王城城七十二變 金銀滿Look大測試今日踏入大年初一火猴年,萬象更新,天王郭富城恭祝香港市民萬事如意!天天開開心心!因為腳部受傷關係,城城無奈辭演春晚扮演美猴王演唱新歌的環節,經理人公司見他辛苦了一年,決定今年春節提早讓他放假!昨晚除夕,城城相約母親和兄姊等親友一起吃團年飯,今早大年初一就回母親家拜年。撰文:陳月媚郭富城在賀歲片《西遊記之孫悟空三打白骨精》扮演孫悟空,該片在 ...


城城猴王拜年



其他影片:>>






巡迴長洲美猴王城城七十二變 金銀滿Look大測試

今日踏入大年初一火猴年,萬象更新,天王郭富城恭祝香港市民萬事如意!天天開開心心!因為腳部受傷關係,城城無奈辭演春晚扮演美猴王演唱新歌的環節,經理人公司見他辛苦了一年,決定今年春節提早讓他放假!昨晚除夕,城城相約母親和兄姊等親友一起吃團年飯,今早大年初一就回母親家拜年。

撰文:陳月媚

郭富城在賀歲片《西遊記之孫悟空三打白骨精》扮演孫悟空,該片在內地的宣傳攻勢可說是鋪天蓋地,令不少中港台歌星爭崩頭想演出的央視春晚,今年亦想邀請城城上節目扮演美猴王演唱該片的主題曲,表演時間約5分鐘,必須又唱又跳配合表演。但由於城城的膝蓋十字韌帶斷裂,不能做劇烈動作,在醫生勸告下,他還是聽話乖乖辭演,昨日城城大嘆可惜:「喺猴年可以扮演美猴王上央視春晚表演係好難得,𠵱家做唔到係好可惜,但隻腳𠵱家行路都有啲痛,跳舞根本冇可能,好難夾硬做,冇辦法。」



【猴王駕到】

■城城在新戲演的孫悟空,獲不少觀眾大讚動靜、眼神都似足美猴王。

攝影:林德雄

陪媽咪食團年飯

幸好城城的腳傷不算太嚴重,但礙於他不能再做劇烈動作,而且需要休息,所以最近要跳舞的工作他都全部推掉,經理人公司更提早讓他休息,由除夕開始放假,可以陪家人吃團年飯。昨晚他相約了母親、姊姊和哥哥一起過節,城城昨表示:「原本媽咪想話喺屋企食,覺得喺屋企裏面食團年飯會開心啲,但佢年紀咁大,叫佢咁傷神整餐團年飯,我就唔想,所以同媽咪講,出街食算寧願食完飯再陪佢返屋企傾吓偈。」

在今日大年初一,城城會一早返母親家向母親拜年,然後會陪她吃飯,他說:「平時飛嚟飛去做嘢,真係冇乜時間可以陪吓佢,咁屋企比較傳統,好重視過年,所以今年有幾日假,咪盡量抽時間陪吓屋企人,大年初四就要返上海繼續拍戲,原本諗住先搞掂隻腳先返戲組開工,但諗諗吓都係唔好拖人,等3月幫部戲埋完尾,自己就停工,安心去入院搞好隻腳先。」



【家宅平安】

■今日是大年初一,孝順的城城會返母親家拜年,陪她吃飯。



【福星高照】

■城城因腳傷提早放假,有多點時間陪家人吃團年飯,可算是因禍得福。



【恭喜發財】

■城城日前接受本報專訪,提早恭祝香港市民萬事如意、開開心心!

膠水黐到皮膚爛

城城指猴年對他有特別意義,因為他演出的《西》片在賀歲檔期上映,他演的孫悟空大戰星爺的《美人魚》,雖然未知票房成績如何,但不少看過電影的觀眾都讚他扮演的美猴王不單動靜神似,連眼神也會演戲。

城城談起拍攝時的辛酸史,表示十分難忘:「其實演呢個角色之前,我都留意咗好耐馬騮啲動靜,導演鄭保瑞同動作指導洪金寶大哥都畀咗唔少意見我,希望大家滿意我嘅表現,因為演呢個孫悟空真係好辛苦,每次開工都要用幾粒鐘化妝,同埋着住件肌肉衫後,皮膚透唔到氣,又去唔到廁所,真係好難頂,一拍就14、15個鐘,到落妝嗰陣,塊面因為長時間黐住膠水,皮膚都爛晒,所以拍一日,要停兩、三日先可以繼續開工。」

化妝:郭艷君

髮型:Ian Wong

服裝:I.T

場地提供:帝苑酒店


鍾意就快D Share啦!