掃呢頁CODE去手機

2016年2月3日 星期三

過肥年 升呢做男一 倫伯欽點坤哥做𡃁版溫拿 [FACE - 454] __,坤哥,溫拿,吳業坤,MF,

坤哥同溫拿本來大纜都扯唔埋,但經倫伯欽點後,有溫拿嘅地方,坤哥都可以自由出入啦!真面目過肥年 升呢做男一 倫伯欽點坤哥做𡃁版溫拿加埋過300歲的溫拿出道43年,近年多次舉行復出演唱會搶錢。有指今年農曆新年的演唱會舉行後,溫拿就會「終極解散」,其實倫伯都65歲,退休都係時候。從此無咗溫拿?唔會!倫伯近日和邵氏已經部署緊開拍「少年版溫拿」電影,倫伯仲欽點近期紅人坤哥吳業坤做男一,在初步casting時 ...


坤哥同溫拿本來大纜都扯唔埋,但經倫伯欽點後,有溫拿嘅地方,坤哥都可以自由出入真面目過肥年 升呢做男一 倫伯欽點坤哥做𡃁版溫拿加埋過300歲的溫拿出道43年,近年多次舉行復出演唱會搶錢。有指今年農曆新年的演唱會舉行後,溫拿就會「終極解散」,其實倫伯都65歲,退休都係時候。從此無咗溫拿?唔會!倫伯近日和邵氏已經部署緊開拍「少年版溫拿」電影,倫伯仲欽點近期紅人坤哥吳業坤做男一,在初步casting時 ...


坤哥同溫拿本來大纜都扯唔埋,但經倫伯欽點後,有溫拿嘅地方,坤哥都可以自由出入

真面目

過肥年 升呢做男一 倫伯欽點坤哥做𡃁版溫拿

加埋過 300歲的溫拿出道 43年,近年多次舉行復出演唱會搶錢。

有指今年農曆新年的演唱會舉行後,溫拿就會「終極解散」,其實倫伯都 65歲,退休都係時候。

從此無咗溫拿?唔會!倫伯近日和邵氏已經部署緊開拍「少年版溫拿」電影,倫伯仲欽點近期紅人坤哥吳業坤做男一,在初步 casting時,坤哥扮演與自己有 8成似的陳友。怕飾演陳友戲份唔夠多?唔怕!編劇嘅嘢,好死啫!

《超級巨聲 2》出身, 25歲吳業坤出道 5年,一首〈原來她不夠愛我〉令他橫掃樂壇頒獎禮多個獎項,更估唔到連樂壇校長譚詠麟都睇中坤哥,孖邵氏開戲俾佢做男一!

倫伯真係好留意坤哥㗎,踢完波眼鏡起霧都即刻抽下坤哥水!(網上圖片)

溫拿嚟緊農曆新年會開《溫拿 NEVER SAY GOODBYE演唱會》,臨老賺番筆,好正常吖!《蘋果日報》圖片

最似陳友

據知待農曆年的《溫拿 NEVER SAY GOODBYE演唱會》舉行完畢,便會着手與邵氏開「少年版溫拿」電影,仲預埋坤哥、胡鴻鈞和馮允謙飾演溫拿成員。

倫伯早前已與邵氏高層樂易玲開過會,倫伯更點名想坤哥參演做男一,同樣對坤哥寵愛有加的樂易玲當然舉腳贊成。據知坤哥甚有機會被安排飾演陳友,而劇本方面亦因坤哥為男一而加重大量陳友戲份;樂小姐同時提議加埋馮允謙和胡鴻鈞,實行《巨聲》幫拍住上。

得倫伯品評後,睇落坤哥同陳友個笑容真係有幾分相似喎!(網上圖片)

慈善母子檔

人氣勁升嘅坤哥,近日已經同其他紅星睇齊,與媽咪一齊為慈善活動拍宣傳照。(網上圖片)

踩上門偷師

上月 27日,溫拿為演唱會進行練習期間,坤哥踩場探班,倫伯事後更在微博笑指坤哥和陳友似樣;而坤哥亦在 instagram上寫住「偷師」,一來為歌唱技巧偷師,其次其實係揣摩角色。

坤哥氹得人歡心,除得張敬軒在台上激讚工作態度有熱誠後,又有倫伯開到聲點名升格做男一,呢期坤哥真係行運行到落腳指尾喎!

去年連掃幾個樂壇大獎嘅坤哥,直言身價已高咗幾倍,𠵱家仲入埋大銀幕,邊個話住公屋冇發圍先?《蘋果日報》圖片

樂易玲(小圖)雖然已過檔邵氏,但與大台關係仍然很好,愛將馮允謙、坤哥等人,繼續要捧邊個就邊個囉!(網上圖片)

少年版溫拿除咗坤哥,仲有佢嘅老死馮允謙和胡鴻鈞,拍住上咁話喎!

𡃁版未必好

𡃁版乜乜乜都唔係新鮮嘢,不過翻拍又係咪咁多人鍾意睇?未必!好似以下呢幾部,收視、口碑都只屬一般。

網上圖片

《少年五虎》

早於 93年,大台已經搵咗朱健鈞、魏駿傑、蘇永康、鍾漢良、鄭敬基和阮兆祥幾位藝員扮演溫拿,但劇名就改做《少年五虎》嚟掩人耳目,不過收視未有吸引到大班溫拿迷。其中係得鍾漢良叫做在台灣同大陸發到圍。

網上圖片

《女人俱樂部》

14年大台搵嚟陳慧珊、李若彤、李麗珍、袁潔瑩、葉蘊儀幾位已半退出娛樂圈嘅花旦拍《女人俱樂部》,時空穿梭嘅劇情之間,陳瀅、陳嘉寶、王敏奕、吳嘉熙、黃山怡等人即有份參與扮演𡃁版, gimmick有晒,最高收視仲有 36點,算係𡃁版代表作

網上圖片

《古惑仔:江湖新秩序》

鄭伊健喺 90年代拍嘅《古惑仔》系列雖然大家都好想睇,不過幾位古惑佬似乎唔想再行番條舊路,結果 13年羅仲謙被欽點演浩南、梁列唯演山雞、沈震軒演𡃁坤,拍咗新一部《古惑仔》,不過俾人話似鴨仔多過似古惑仔。

採訪、撰文:娛樂組


鍾意就快D Share啦!