掃呢頁CODE去手機

2016年3月27日 星期日

【我哋唔係童話】Stephy兩度流淚談分手:累積咗好多問題,好難解決 __,Stephy,鄧麗欣,

Stephy現身機場企定定受訪,又好似頭先咁擾攘,當時Stephy已有少少眼紅。訪問中,Stephy否認排球教練小牛是第三者,澄清只是教練及好朋友,從無想過改變性向。她稱多謝大家關心,又指分手報道出來之初不敢睇,想等自己冷靜消化下才看,之後有睇,亦有睇埋留言:「我知道大家關心我」,已再度眼紅紅。Stephy稱今次決定分手及公開的過程好快,未有足夠時間消化,未有心理準備去處理,又指於分手聲明及個人聲 ...




其他影片:>>






Stephy現身機場企定定受訪,又好似頭先咁擾攘,當時Stephy已有少少眼紅。訪問中,Stephy否認排球教練小牛是第三者,澄清只是教練及好朋友,從無想過改變性向。她稱多謝大家關心,又指分手報道出來之初不敢睇,想等自己冷靜消化下才看,之後有睇,亦有睇埋留言:「我知道大家關心我」,已再度眼紅紅。Stephy稱今次決定分手及公開的過程好快,未有足夠時間消化,未有心理準備去處理,又指於分手聲明及個人聲門中已講清楚,「感情始終兩人的事,而且我哋一齊咁多年,三言兩語解釋是好難,希望大家體諒。」「大家眼中我哋係童話,因為中間加入好多電影、歌曲喺裡面,真實嘅我哋如同普通情侶一樣,好多一般情侶面對嘅問題,累積咗好多問題,好難解決。」「大家需要空間時間消化處理此事,我哋係有共識。」談及之前有指佢同小方去台灣旅行是為了箍煲,Stephy否認,只稱是私人事,去了台中兩日:「係我兩個問題,要做出呢個決定(分手)…」此時Stephy講不下去。訪問完後,Stephy忍不住用紙巾拭淚。


鍾意就快D Share啦!