掃呢頁CODE去手機

2016年3月27日 星期日

【楊怡謙謙返港】sweet爆咀楊怡額頭 羅仲謙高呼:我太太 __,羅仲謙,楊怡,

楊怡同羅仲謙上個禮拜二秘密喺英國註冊結婚,一對新人結束成婚之旅,有網民影到佢兩個同家姐楊卓娜喺英國時間乘坐噚日下午6點35分嘅航班出發,今日下午14:19返到香港,想睇機場o依家情況係點,撳呢條link啦﹕http://bit.ly/22EgGjh謙謙拖行李,楊怡幫手推,見傳媒即開心揮手,謙謙更搭住楊怡肩膊。兩人一現身即被大批傳媒包圍,一度混亂。穿上黑皮褸戴太陽眼鏡的楊怡,左手無名字戴住閃爆婚戒, ...




其他影片:>>






楊怡同羅仲謙上個禮拜二秘密喺英國註冊結婚,一對新人結束成婚之旅,有網民影到佢兩個同家姐楊卓娜喺英國時間乘坐噚日下午6點35分嘅航班出發,今日下午14:19返到香港,想睇機場o依家情況係點,撳呢條link啦﹕http://bit.ly/22EgGjh謙謙拖行李,楊怡幫手推,見傳媒即開心揮手,謙謙更搭住楊怡肩膊。兩人一現身即被大批傳媒包圍,一度混亂。穿上黑皮褸戴太陽眼鏡的楊怡,左手無名字戴住閃爆婚戒,合作地企定定讓記者影相。訪問中,謙謙輕輕搭住楊枱膊頭,謙謙更多次說:「我太太」,好sweet呀!謙謙透露今年向楊怡求婚,但未有透露求婚過程。楊怡和謙謙直言希望今次婚禮留自己一個甜蜜回憶,楊怡說﹕「今次想有個完美回憶。」問是否懷孕?她說﹕「我今日條腰都係得22寸。」另謙謙更應記者要求,錫楊怡額頭一啖。問及如何求婚?兩人都話要留番啲神秘感,所以唔講,只透露係今年內的事。楊怡謂求婚時有感動到喊,至於鑽戒幾卡?佢話:「幾多於唔重要,最重要係個心。」楊怡表示事前不知情,謙謙即說:「如果事先知我咪好渣?」問及兩人是否一齊住?楊怡大方承認係,又笑言:「所以你哋(指傳媒)唔使跟我喇。」謙謙謂返港會再擺酒,未有確實日期,但唔會喺圍村擺酒。對於婚事因為楊卓娜張相而曝光,楊怡笑言冇怪家姐。至於有指謙謙向公司講大話隱瞞婚事,謙謙指年初已同公司講過有成家之意,又說:「俾少少時間我哋,嚟緊好多嘢同大家分享。」楊怡亦稱公司對婚事沒有施壓。問楊怡是否習慣了被喚羅太?她笑笑口說:「唔好咁叫我,我擰轉面場先。」

(採訪、攝影: 畢紹基、馮嘉銘、葉君海、黃曉妍、黃曉程、吳耀輝、徐錦池) 知道楊怡謙謙同埋Stephy今日返香港,大批傳媒守候 。 攝影﹕葉君海 半百傳媒守候

鍾意就快D Share啦!