掃呢頁CODE去手機

2016年4月10日 星期日

被問房事唔尷尬 楊怡:Ready有新身份 __,楊怡,

薛家燕(左上圖左)為楊怡送上鮮花同雙囍牌,仲出口術催楊怡洞房生B。藝人楊怡到電台接受薛家燕和林盛斌等人的節目訪問,期間薛家燕送上鮮花和雙囍牌,並出口術笑住催楊怡洞房:「掛咗個牌就要洞房,要掛喺床上,望到佢就會諗起洞房,今晚就好掛啦,阿謙(羅仲謙)喺唔喺香港?喺就今晚好掛啦!」林盛斌又叫楊怡記得留意體溫,搞到楊怡不停笑。婚後想過二人世界受訪時楊怡則謂不心急生B:「呢樣係隨緣,係天意,唔會刻意,如果有 ...


薛家燕(左上圖左)為楊怡送上鮮花同雙囍牌,仲出口術催楊怡洞房生B。藝人楊怡到電台接受薛家燕和林盛斌等人的節目訪問,期間薛家燕送上鮮花和雙囍牌,並出口術笑住催楊怡洞房:「掛咗個牌就要洞房,要掛喺床上,望到佢就會諗起洞房,今晚就好掛啦,阿謙(羅仲謙)喺唔喺香港?喺就今晚好掛」林盛斌又叫楊怡記得留意體溫,搞到楊怡不停笑。婚後想過二人世界受訪時楊怡則謂不心急生B:「呢樣係隨緣,係天意,唔會刻意,如果有 ...


薛家燕(左上圖左)為楊怡送上鮮花同雙囍牌,仲出口術催楊怡洞房生B。

藝人楊怡到電台接受薛家燕和林盛斌等人的節目訪問,期間薛家燕送上鮮花和雙囍牌,並出口術笑住催楊怡洞房:「掛咗個牌就要洞房,要掛喺床上,望到佢就會諗起洞房,今晚就好掛啦,阿謙(羅仲謙)喺唔喺香港?喺就今晚好掛」林盛斌又叫楊怡記得留意體溫,搞到楊怡不停笑。

婚後想過二人世界

受訪時楊怡則謂不心急生B:「呢樣係隨緣,係天意,唔會刻意,如果有會同大家講。(Ready好生B未?)我Ready有新嘅身份,睇吓點樣照顧好屋企同家人,希望調理好自己,他日如果有小朋友睇吓點樣做好新角色,但生小朋友就冇諗時間。(會唔會掛起個牌?)唔知係咪咁用,薛家燕話傳個牌畀我生小朋友,個牌係幾喜慶,新年啱嘅會掛出嚟,有機會就試吓。(成日畀人問洞房尷唔尷尬?)冇,大家講笑,大家期望,結得婚都預咗生小朋友。(阿謙想唔想生B?)因為我哋年尾擺酒,想完咗呢個儀式先有完整人生計劃,先開始人生另一頁,所以今年唔諗呢樣嘢,同埋結婚後都想有二人世界嘅時間。」

約滿無綫自由身

至於講到跟無綫剛剛約滿,楊怡表示現時是自由身,但不排除會跟無綫有另一方式合作:「始終做咗咁多年,依家自由時間多啲選擇,可以接觸唔同嘅嘢,可能會返內地發展或其他元素嘅嘢,但唔排除會同TVB有另一方式合作,有適合劇本都會接。(拍劇會唔會係呢一年嘅事?)暫時唔會,呢段時間都會做好要處理嘅事,所以呢半年都唔會。」

問到《末代御醫》會否最後一套劇?楊怡笑言:「唔好咁講,咁啱個名啫,其實都係好事,咁啱出街撞正喜事,遲啲都會拍劇,不過產量冇以前咁密,可能一年一、兩套。」

良性競爭係好事

另外,講到疑因為ViuTV開台而搶了《末代御醫》收視,她表示:「我都有睇ViuTV,人係要吸收新事物,我自己套劇都有睇,但唔好講搶收視,呢啲係良性競爭,觀眾多咗選擇機會,有新頻道係百花齊放,係好嘅選擇,所以唔好話搶,大家鍾意睇咩台冇得控制。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!