掃呢頁CODE去手機

2016年5月15日 星期日

【對上一次係05年和記廣告】黎明袋7位數 拉埋腦細林日曦賣咖啡 __,黎明,

「為何入到房 啲氣味咁香趁熱隨便喝 怕白咖啡著涼唔用舊配方 新嘅十包裝惹味如像我 我做嘢也算奔放」聽一次,你已識唱了吧?堅‧黎明幫咖啡品牌拍廣告喎!你幾耐冇見過黎明拍廣告?05年和記3G視像通訊廣告,女主角係徐子珊!唔計公益金廣告,唔計平面/大陸廣告,換言之,香港觀眾已經有11年冇睇過黎明拍廣告!今次該品牌咖啡同《100毛》,真係俾咗個爆炸性驚喜俾大家!條片出咗一個鐘,已有270,807views ...




其他影片:>>






「為何入到房 啲氣味咁香

趁熱隨便喝 怕白咖啡著涼

唔用舊配方 新嘅十包裝

惹味如像我 我做嘢也算奔放」

聽一次,你已識唱了吧?堅‧黎明幫咖啡品牌拍廣告喎!你幾耐冇見過黎明拍廣告?05年和記3G視像通訊廣告,女主角係徐 子 珊!唔計公益金廣告,唔計平面/大陸廣告,換言之,香港觀眾已經有11年冇睇過黎明拍廣告!今次該品牌咖啡同《100毛》,真係俾咗個爆炸性驚喜俾大家!條片出咗一個鐘,已有270,807views,逾36,064likes,高處未算高。咁黎明收幾錢拍呢個廣告?據知,係7位數!(4分鐘咁長仲唱埋歌喎!)呢個廣告係上月拍嘅,即係4D演唱會舉行之前。地點係香港,但就唔係黎生office。廣告咁長,但professional嘅黎生只係用咗幾個鐘就拍完,佢同腦細林日曦一埋位就入戲,所以拍攝過程相當順利。老老竇竇,雖然角色設定林日曦都係做番自己,但同黎明做對手戲嗰陣,都幾有喜感,幾有戲喎!

黎明今次袋7位數拍咖啡廣告
黎天王上次拍廣告已經係05年和記3G視像通訊廣告,女主角仲要係徐子珊!
當年嘅廣告點少得靚仔大頭shot呢!

鍾意就快D Share啦!