掃呢頁CODE去手機

2016年5月15日 星期日

開分店當生B 譚小環自爆同老公有共識 __,譚小環,小環,

咁咪要開多幾間囉!前港姐譚小環與其丈夫蔡強榮於尖沙咀開設第二間小食店,當中有外國遊客上前幫襯,獲小環免費餵食魚蛋,對方食完即直呼好味!而名媛上山詩鈉、邵仲衡、趙學而及安德尊等亦現身撐場!等足一年其後小環受訪時直言等足一年再開分店,更投資七位數字:「舊年已經想開,但租金太貴。依家租金下滑,睇舖到扑鎚只用咗一日!尖沙咀呢間加咗兩個新股東。(加咗安德尊?)冇藝人加入,佢太忙喇!」她又透露花費兩個月研發秘 ...


咁咪要開多幾間囉!

前港姐譚小環與其丈夫蔡強榮於尖沙咀開設第二間小食店,當中有外國遊客上前幫襯,獲小環免費餵食魚蛋,對方食完即直呼好味!而名媛上山詩鈉、邵仲衡、趙學而及安德尊等亦現身撐場!

等足一年

其後小環受訪時直言等足一年再開分店,更投資七位數字:「舊年已經想開,但租金太貴。依家租金下滑,睇舖到扑鎚只用咗一日!尖沙咀呢間加咗兩個新股東。(加咗安德尊?)冇藝人加入,佢太忙喇!」她又透露花費兩個月研發秘製醬汁:「想搵返細個食嘅沙爹味!」

冇「造人」壓力

問到忙於搞生意的她是否冇時間「造人」生B?小環大爆與老公取得共識,決定不會生兒育女:「唔會考慮生,喺香港生唔係易事,讀書攞學位都難。而且我好多嘢未做,今次開分店我當生咗B!(家人冇畀壓力?)老爺奶奶唔喺度,我爸媽又見我家姐生咗BB。」小環又言有意繼續開分店:「我仲會第三、第四、第五間!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!