掃呢頁CODE去手機

2016年5月14日 星期六

名人:44歲吳美珩潮Look濕平快閃掃貨 __,吳美珩,

吳美珩獨自行中環濕平,火速喺平民時裝店買咗一大袋戰利品就閃人。44歲前無綫藝員自從下嫁富商王華麟,成為闊太後已絶迹幕前演出,專心做少奶奶照顧老公及一對子女,不過間中都會現身吓公開場合,或者畀人喺街度影到。當年喺電視圈,已經憑住無敵氣質俘虜唔少視迷心嘅吳美珩,近年出親嚟都誓必憑不老美貌成為焦點,今次《東網》就影到佢獨自出巡中環,而一向保養得宜嘅佢,就戴住紳士帽同太陽眼鏡加爛牛仔褲,貴氣得嚟更有幾分潮 ...


吳美珩獨自行中環濕平,火速喺平民時裝店買咗一大袋戰利品就閃人。

44歲前無綫藝員自從下嫁富商王華麟,成為闊太後已絶迹幕前演出,專心做少奶奶照顧老公及一對子女,不過間中都會現身吓公開場合,或者畀人喺街度影到。

當年喺電視圈,已經憑住無敵氣質俘虜唔少視迷心嘅吳美珩,近年出親嚟都誓必憑不老美貌成為焦點,今次《東網》就影到佢獨自出巡中環,而一向保養得宜嘅佢,就戴住紳士帽同太陽眼鏡加爛牛仔褲,貴氣得嚟更有幾分潮味,完美示範靚太打扮。

吳美珩於商場內隨意逛逛,雖然老公身家豐厚,但她沒有專攻名店,反而於平民時裝店左揀右揀一輪之後,火速掃了一大袋戰利品,付款後隨即走人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!