掃呢頁CODE去手機

2016年5月8日 星期日

黎明復「騷」:【經典重溫】回顧黎明4D騷精彩金句 __,黎明,

睇黎明騷冇聽黎明講金句就等於白睇!黎明(Leon)喺中環海濱活動空間舉行嘅《黎明LEON30THANNIVERSARYRANDOMLOVESONGSIN4DLIVE2016》就完滿結束,雖然成個演唱會極盡視聽效果,不過識玩就一定係留意黎明嘅金句啦!依家就一次過同大家重溫黎明4D騷嘅精彩金句啦!4月29日「我成日覺得好多時候,自己好想靠自己,遇到問題要keep住微笑去經營一件事,但其實係好難笑得出, ...


睇黎明騷冇聽黎明講金句就等於白睇!黎明(Leon)喺中環海濱活動空間舉行嘅《黎明LEON30THANNIVERSARYRANDOMLOVESONGSIN4DLIVE2016》就完滿結束,雖然成個演唱會極盡視聽效果,不過識玩就一定係留意黎明嘅金句依家就一次過同大家重溫黎明4D騷嘅精彩金句4月29日「我成日覺得好多時候,自己好想靠自己,遇到問題要keep住微笑去經營一件事,但其實係好難笑得出, ...


睇黎明騷冇聽黎明講金句就等於白睇!

黎明(Leon)喺中環海濱活動空間舉行嘅《黎明LEON 30TH ANNIVERSARY RANDOM LOVE SONGS IN 4D LIVE 2016》就完滿結束,雖然成個演唱會極盡視聽效果,不過識玩就一定係留意黎明嘅金句依家就一次過同大家重溫黎明4D騷嘅精彩金句

4月29日

「我成日覺得好多時候,自己好想靠自己,遇到問題要keep住微笑去經營一件事,但其實係好難笑得出,但都要keep住笑。」

「我個人好記恩,我一定回報大家。」

「我從來唔覺得除衫鹹濕」

4月30日

「人哋叫我加油,即係睇住我死,下次應該叫good luck,因為唔同場合,講嘅嘢要唔同。」

「握手係一件好難決定嘅事,我只能用心去握手,但如果有任何意外嘅話,後面嘅觀眾就會因為握手而犧牲,唔緊要啦,我哋喺心靈上面握緊手,我見到你,你見到我。」

「將一個回憶放喺Database入面」。

5月1日

「雖然呢個世界上係冇永遠,但呢一刻,呢分鐘,我相信係有永遠,有時喺一個唔同地方做綜藝節目,我喺度行嚟行去嘅時候,有人會話:『Leon呀,你好萌呀!』,其實呢個『萌』字以前解釋係一個Cute,咁依家係Cute字加個阿叔,就係『萌叔』嘞!」

「知道出面泊咗好多車,喺度野餐,帶埋紅酒、Parma Ham,不過唔緊要嘅,最緊要唔好喺度燒雞翼,任何會燒嘅嘢都唔好!」

「其實講粗口,好多廣東字嘅發音好難聽,只不過你哋聽慣咗英文教育,就慣咗英文粗口。」

「啲煙花真係亂咁Seven飛。」

「我覺得人只要善良就得,但好多人話人本善良,其實喺好多唔同基因入面,都可以人本善惡!」

5月2日

「其實內地好多朋友的廣東話好叻,唔使同佢哋講普通話都聽得明,好多時同事同佢哋講普通話,大家根本聽唔明,不如佢哋講廣東話好過!」

「通常返工第一日起身刷牙嘅時候,個感覺都好矇矓,你食完早餐之後,坐交通工具或者揸車,你就會諗今日做啲咩?每個人諗嘅嘢都唔同。」

5月3日

「遇到結婚就結婚囉,遇唔到就等待結婚。呢個係每個人嘅性格,唔可以怪人嘅!所以結唔結婚嘅問題,唔好將你嘅責任放喺我度,我嘅責任亦唔會放喺你度。」

「我後生時一定會有衝動,可能嗌完交之後,會將個頭撞向牆角,或自己匿埋一角。」

「呢個社會就好完善嘅,有老人院,最緊要大家健健康康!其實呢個世界唔係咁恐怖,當你有家庭嘅時侯,應該珍惜老婆,唔好一結咗婚就老虎上身咁,呢個都係視乎性格。」

「有機會畀阿媽哦的話,可以先dup停佢先」

5月4日

「遲唔會遲,早唔會早,戴錶要戴樂都!」

「有啲網絡可能收到或者收唔到,我有三個電話網絡,覆蓋率一個收唔到都仲有另一個。」

「呢個世界需要愛,但愛係要對值得嘅愛,但值得嘅愛好難衡量,只有自己感覺。」

「好多時有啲嘢想問嘅時候唔問,可能唔問嘅答案好過問嘅,頭先諗到一啲嘢好耐,但都係諗唔講喇,因為可能答案唔講好過講,有啲嘢過咗去,問題係唔可以返轉頭嘅!」

5月6日

「我知道冇乜嘢講,我覺得冇乜嘢講就唔好講嘢喇,每個人都有極限,我都有極限,唔會強迫自己講嘢,強迫自己講嘢連自己都唔信,咁做乜要講呢?」

5月7日

「人與人之間好似朋友間燒嘢食咁,都會有一吓好唔捨得。我唔介意大家叫我Uncle或阿叔。有啲嘢想同大家分享,但唔使聽入耳嘅,因為思想會直入個腦。」

「我記得細過睇電視唔想熄,Daddy會用膠劍打背脊或打PATPAT,我唔會怪自己,因為我好自主,多謝每一人每一夜所有嚟過嘅人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!