掃呢頁CODE去手機

2016年5月23日 星期一

【舊愛講明未放低】Stephy講方力申再次落淚 __,Stephy,方力申,鄧麗欣,

今日鄧麗欣(Stephy)同周秀娜及樂基兒(Gaile)喺沙田出席電影《女士復仇》開鏡活動。Stephy話佢喺戲內有個好專一嘅老公,但當中發現原來有小三、小四,有啲黑色幽默同輕鬆打鬥,佢話之前拍嘅都係愛情片,亦有同Gaile合作,今次再次合作,係佢哋3個女仔之間鬥爭。問係咪扯頭髮之類?Stephy笑言:「扯頭髮唔夠有型,有打,唔係呢啲,自己戲入面係殺手。」女仔係咪好多是非?佢話:「自己冇諗到呢樣嘢 ...


今日鄧麗欣(Stephy)同周秀娜及樂基兒(Gaile)喺沙田出席電影《女士復仇》開鏡活動。Stephy話佢喺戲內有個好專一嘅老公,但當中發現原來有小三、小四,有啲黑色幽默同輕鬆打鬥,佢話之前拍嘅都係愛情片,亦有同Gaile合作,今次再次合作,係佢哋3個女仔之間鬥爭。問係咪扯頭髮之類?Stephy笑言:「扯頭髮唔夠有型,有打,唔係呢啲,自己戲入面係殺手。」女仔係咪好多是非?佢話:「自己冇諗到呢樣嘢,好期待,一齊拍攝,自己比較男仔頭。」佢哋今日又同周秀娜慶祝返噚日生日,又食壽包又吹蠟燭。問到Stephy前男友方力申最近喺一個訪問中表示仍未放得低兩人嘅感情,Stephy話:「我噚日都有睇到,朋友講我知,剛喺峇里返嚟,都唔再想講我哋之間嘅事,希望呢段時間大家丟淡下,專注返我嘅工作。」講到小方對佢仍然有感覺,問到Stephy對佢係咪仲有感覺?Stephy話:「我其實自己睇到之後都噏噏地。」講講下隻眼又紅晒眼濕濕忍唔住喊,佢助手即搵紙巾俾佢抹眼淚。問到係咪盡量唔聯絡小方?Stephy表示:「其實唔係好適合再去講,又唔係好好可以去表達到。」心願係復合?Stephy話:「我冇諗。」講到小方就話冷靜期期間想到結婚呢樣嘢,Stephy話:「講得好啱,唔係結唔結,係溝通同timing嘅問題,分開之前同之後,我哋喺傳媒面前講先會講呢樣嘢,私底下好少會講到呢樣嘢,希望將來慢慢去處理。」好似小方講咁冇咗愛好難復合?Stephy重覆:「timing同溝通好重要,愛分好多層次,唔止愛情,仲有家人。」

(攝影:陳志嵐)
樂基兒
訪問時再講到舊愛小方,Stephy忍唔住再喊 好愁

鍾意就快D Share啦!