掃呢頁CODE去手機

2016年6月18日 星期六

【61歲麥潔文黑絲魅惑】江華拖20歲囡囡出街 少女味返晒嚟 __,麥潔文,江華,

陳家有女想做歌星,阿爸阿媽——江華同麥潔文當然冇反對——陳家?江華唔係姓江,佢本姓陳,叫做陳木華呀!就係咁,Chok慣又keep住型嘅江華就負責買衫諗造型,一個負責教唱歌,就係咁,20歲嘅陳薔天(天天)——即係江華個女,準備入行喇!講就講咗好耐,但天天似乎未有咩新動向,反而個look呢,就明顯唔同咗。同阿媽好似餅印一樣嘅天天,之前打扮都幾男仔頭(唔關短髮事,而係整體感覺)。到宣佈準備入行喇,江華即 ...




其他影片:>>






陳家有女想做歌星,阿爸阿媽——江華同麥潔文當然冇反對——陳家?江華唔係姓江,佢本姓陳,叫做陳木華呀!就係咁,Chok慣又keep住型嘅江華就負責買衫諗造型,一個負責教唱歌,就係咁,20歲嘅陳薔天(天天)——即係江華個女,準備入行喇!講就講咗好耐,但天天似乎未有咩新動向,反而個look呢,就明顯唔同咗。同阿媽好似餅印一樣嘅天天,之前打扮都幾男仔頭(唔關短髮事,而係整體感覺)。到宣佈準備入行喇,江華即為個女執執個look,但係出嚟效果就好似……比天天真實年齡加多10年咁,有報道直情笑20歲嘅天天可以同61歲嘅麥潔文撈亂衫著。估唔到隔咗一排,噚日再見番天天,咦,唔同咗喎!噚晚江華一家三口又去咗佢哋最愛行嘅圓方行街街,行完Zara再去食漢堡包薯條。天天轉咗新髮型,鬆身白裙配空氣留海,搽埋唇膏,即刻女性化咗,之前嗰陣離奇師奶仔味唔見晒。唔知係江華俾個女做番自己嘅形象設計師,定係有高人相助呢?更難得嘅係,雖然天天已經大個女,但仍然肯陪爸爸媽媽行街街,仲同媽咪十指緊扣拖實,感覺真係好溫馨。

左圖係噚日新相,右圖係去年九月。 (採訪、攝影:潘冠恩) 細個嗰陣 so cute!
真係成個餅印咁 去年8月 去年9月,江華被拍得陪阿女試衫…(圖片)
每人都有自己的穿衣喜好。 (圖片) (圖片) 噚日突然換新look
天天變得女性化咗。爸爸就忙於講電話。 一家三口食漢堡包,江華盡顯嚴父本色咁。
拖實黑絲媽媽 今年5月陪媽媽出席活動,感覺已經少女番好多。
麥潔文微博 麥潔文微博

鍾意就快D Share啦!