掃呢頁CODE去手機

2016年6月18日 星期六

疑似Jason警告裕美聲帶:可以做冧條仔! __,裕美,

網上流出多段疑似Jason喺社交網站的對話聲帶。藝人裕美與無綫藝人黃子恆因密會而爆出緋聞,裕美聲稱與老公林恩浩(Jason)正辦理離婚,事件峰迴路轉,Jason今日凌晨於FB上載自拍片,表示自己不懂處理,又指自己是「被離婚」,更力撐裕美單純,希望外界不要傷害裕美,又說黃子恆若鍾意裕美,就應該出嚟承擔。不過,Jason的FB短片出現後不久,網上流出多段疑似Jason喺社交網站的對話聲帶,當中有五條聲 ...


網上流出多段疑似Jason喺社交網站的對話聲帶。

藝人裕美與無綫藝人黃子恆因密會而爆出緋聞,裕美聲稱與老公林恩浩(Jason)正辦理離婚,事件峰迴路轉,Jason今日凌晨於FB上載自拍片,表示自己不懂處理,又指自己是「被離婚」,更力撐裕美單純,希望外界不要傷害裕美,又說黃子恆若鍾意裕美,就應該出嚟承擔。

不過,Jason的FB短片出現後不久,網上流出多段疑似Jason喺社交網站的對話聲帶,當中有五條聲帶相信是對黃子恆講,其中一條叫他收手,否則「會被爆大鑊」;另外一條較長的聲帶,則似是與裕美朋友的談話,揚言「我啲棋係有晒」及「我可以做冧條仔架」,六條聲帶內容如下:

(1)「你真係覺得我唔夠膽?17歲入行,前途都BYE BYE啦,玩完」

(2)「廢柴,應人一句嘅勇氣都冇。」

(3)「爭取時間瞓個好覺啦,我畀機會你收手,你唔就,你之後呢唔使旨意置身事外。」

(4)「啱啱過咗12個鐘,今晚最好搵間好啲嘅餐廳啦,例如米芝蓮嗰啲,食得好嘴刁㗎佢!」

(5)「起身未呀人渣!」

(6)「依家我哋兩個依家嘅問題,又畀條仔乘人之危,我都唔知你哋點睇啦?佢啲姊妹灌輸佢做自己,開心就得啦,咁即係繼續去搵個新啦,然之後到大家咁上下一、兩年喇,好似以前咁loop囉成個人生。喂,呢個世界所有人嘅性格冇一個係相合㗎,你去問吓啲專家啦,唔知你哋有冇方法令佢醒啦,依家佢...我唔知你知唔知佢嘅情緒病狀態啦,喺澳洲之後佢唔肯食藥斷咗,佢依家got crazy架喇,佢唔認自己有病,同佢阿媽一樣,係病入膏肓,你哋睇吓有乜辦法令佢醒啦,我啲棋係有晒,我唔行之嘛,我可以做冧條仔架,睇吓你哋究竟搞緊乜之嘛...」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!