掃呢頁CODE去手機

2016年6月10日 星期五

放錯重點!心穎BB親為四手交疊照解畫 __,心穎,心穎BB,黃心穎,

其實好想同心穎BB講,今日係端午節唔係愚人節咯!人稱「心穎BB」嘅黃心穎,今晨喺Instagram晒出四手交疊相片,並留言:「wepromised.Notaneasyroad,butwewillfighton」(我們承諾,這不是條易走的路,但我們會戰鬥下去)。由於相片中有兩隻手的無名指戴了戒指,加上留言耐人尋味,故惹來各方揣測,以為心穎BB放閃,準備公布戀情甚至婚訊!呢個時候,《東網》梗係第一時間 ...


其實好想同心穎BB講,今日係端午節唔係愚人節咯!

人稱「心穎BB」嘅黃心穎,今晨喺Instagram晒出四手交疊相片,並留言:「we promised. Not an easy road, but we will fight on」(我們承諾,這不是條易走的路,但我們會戰鬥下去)。由於相片中有兩隻手的無名指戴了戒指,加上留言耐人尋味,故惹來各方揣測,以為心穎BB放閃,準備公布戀情甚至婚訊!

呢個時候,《東網》梗係第一時間搵心穎BB回應事件啦,她坦言張相一上載後,即刻收到唔少祝福,不過她就話唔係結婚喎:「我估唔到,我Post咗張相出嚟,啲人以為我係結婚,勁多人問我,搞到我要逐一澄清。其實有冇咁驚呀,一嚟就講結婚,而唔係公布戀情,呢單嘢好好笑!其實張相係我同頼慰玲、鄭俊弘一齊影,大家鼓勵大家喺演藝事業度繼續努力啫!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!