掃呢頁CODE去手機

2016年6月10日 星期五

串嘴無懼方丈 杜琪峯:與林建岳合作愉快 __,林建岳,杜琪峯,

串嘴無懼方丈杜琪峯:與林建岳合作愉快3,822views│2016年06月10日杜琪峯一向擅於平衡,多年來左手拍商業大片,右手拍個人手作——前者有女人,如《XX男女》系列;後者冇女人,如《PTU》、《放.逐》,想到什麼才舉機,高興的話可以拍足幾年。《三人行》在兩者之間,「唔全完係個人電影。我哋希望國內的票房好啲,當然冇個人電影咁自由。」「最重要係,空間夠唔夠濶?合拍片某程度係改變咗香港電影的本質。 ...






  • 其他影片:>>






  • 串嘴無懼方丈 杜琪峯:與林建岳合作愉快
  • 3,822 views│2016年06月10日
  • 杜琪峯一向擅於平衡,多年來左手拍商業大片,右手拍個人手作——前者有女人,如《XX男女》系列;後者冇女人,如《PTU》、《放.逐》,想到什麼才舉機,高興的話可以拍足幾年。《三人行》在兩者之間,「唔全完係個人電影。我哋希望國內的票房好啲,當然冇個人電影咁自由。」「最重要係,空間夠唔夠濶?合拍片某程度係改變咗香港電影的本質。無奈喺呢個大時代,你去抗拒嘅話,可能你都幾不幸。」

    香港影圈莫財,既缺乏觀眾,慷慨的老闆又買少見少——他好彩抓住了一個肥美的。但《十年》奪得金像奬最佳電影後,林建岳說這是「香港電影界的不幸」、「政治綁架專業」。杜回敬:「林建岳唔係拍電影㗎嘛,佢係俾錢拍電影。如果能綁架電影節,早就綁架咗好多年啦。即使林建岳係我咁好嘅老闆,我都要講,因為呢個係電影嘅自尊,咁樣即係侮辱我哋啫。」

    他串得起而不怕老闆嬲豬。杜琪峯跟寰亞僅剩兩部片約,「我哋合作得非常之好。就算合約完咗,以我同佢嘅關係,都會繼續合作。」

    鍾意就快D Share啦!