掃呢頁CODE去手機

2016年6月10日 星期五

周秀娜:【久違的美好】周秀娜端午節晒水着益街坊 __,周秀娜,

點解娜姐可以食極唔肥㗎!貴為寫真界姐級人物嘅周秀娜,自從幾年前告別寫真界之後,佢幾乎同水着絕緣,大家最多只可以睇到佢晒吓自家品牌嘅內衣,對於宅男嚟講,真係一大悲哀。不過俗語都有云「希望在明天」,係今日呢個端午節大日子,周秀娜突然心血來潮大派福利,喺IG大晒水着(疑似㗎咋),雖然只係得個上半身,但都夠大家熱血沸騰。舉晒V字手勢嘅娜姐仲留言:「端午節快樂!吃完不糭(腫)」,食字都玩埋,睇嚟娜姐心情有番 ...


點解娜姐可以食極唔肥㗎!

貴為寫真界姐級人物嘅周秀娜,自從幾年前告別寫真界之後,佢幾乎同水着絕緣,大家最多只可以睇到佢晒吓自家品牌嘅內衣,對於宅男嚟講,真係一大悲哀。

不過俗語都有云「希望在明天」,係今日呢個端午節大日子,周秀娜突然心血來潮大派福利,喺IG大晒水着(疑似㗎咋),雖然只係得個上半身,但都夠大家熱血沸騰。舉晒V字手勢嘅娜姐仲留言:「端午節快樂!吃完不糭(腫)」,食字都玩埋,睇嚟娜姐心情有番咁上下靚。

而呢件事嘅另一亮點係,雖然娜姐話「吃完不糭」,但觀乎佢枱面上嘅食物,真係多到嚇親人。到底係佢識得計準卡路里食極唔肥,定還是佢得天獨厚食極唔明呢?小編真係唔肯定,小編唯一可以肯定嘅係,實有好多人葡萄娜姐咯!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!