掃呢頁CODE去手機

2016年6月18日 星期六

【有心事?】譚凱琪瞓吊床晒長腿玄到爆 __,譚凱琪,

譚凱琪個樣咁疏乎,唔多似有心事喎!藝人譚凱琪早前在劇集《EU超時任務》中飾演「水晶梨」一角成功上位,榮升為新一代網絡女神。一向形象清純嘅佢,偶爾都會放性感相放福利,呢日佢就去咗越南旅行,當然唔少得影靚相,佢上載咗一張瞓喺吊床上嘅照片,見佢着上低胸背心,微露「線頭」,更大騷長腿!而佢仲留言,講咗啲玄爆嘅說話:「記住要記住的,忘記要忘記的,改變能改變的,接受不能改變的。」到底佢有咩心事呀? ...


譚凱琪個樣咁疏乎,唔多似有心事喎!

藝人譚凱琪早前在劇集《EU超時任務》中飾演「水晶梨」一角成功上位,榮升為新一代網絡女神。一向形象清純嘅佢,偶爾都會放性感相放福利,呢日佢就去咗越南旅行,當然唔少得影靚相,佢上載咗一張瞓喺吊床上嘅照片,見佢着上低胸背心,微露「線頭」,更大騷長腿!而佢仲留言,講咗啲玄爆嘅說話:「記住要記住的,忘記要忘記的,改變能改變的,接受不能改變的。」到底佢有咩心事呀?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!