掃呢頁CODE去手機

2016年7月22日 星期五

里約奧運:【里奧‧講呢啲】金牌何價?各隊獎賞大揭秘 __,

今屆里約奧運一共做咗大約1萬塊獎牌予得獎選手,當中金牌當然最矜貴,但你又知唔知,唔同國家同地區會對金牌選手派幾多獎金?正所謂重賞必有勇夫,有獎金運動員梗係更博命。綜合多間外媒消息,獎金最多的係台灣,足足有727萬港元,而睇番香港,拎金牌都有300萬獎金架。至於的中國同美國,獎金就自然比較少,分別只得22萬同97萬嘅獎金。不過最姑寒嘅,就竟然係一蚊雞都唔肯畀嘅英國,佢哋話金錢上嘅獎勵,係唔會激勵到選 ...


今屆里約奧運一共做咗大約1萬塊獎牌予得獎選手,當中金牌當然最矜貴,但你又知唔知,唔同國家同地區會對金牌選手派幾多獎金?正所謂重賞必有勇夫,有獎金運動員梗係更博命。綜合多間外媒消息,獎金最多的係台灣,足足有727萬港元,而睇番香港,拎金牌都有300萬獎金架。至於的中國同美國,獎金就自然比較少,分別只得22萬同97萬嘅獎金。不過最姑寒嘅,就竟然係一蚊雞都唔肯畀嘅英國,佢哋話金錢上嘅獎勵,係唔會激勵到選手喎。

另一邊廂,有國家就選擇在個別項目上加碼,以南韓為例,佢哋因為咗慶祝高爾夫球重返奧運,就特別設立3億韓元嘅獎金畀羸得高爾夫球金牌的選手。南韓仲會為有獎牌嘅選手提供長俸及免兵役。至於最搞鬼的獎賞,就非日本莫屬,有農業組織話如果女乒名將石川佳純攞牌,就會送佢6噸大米,真係食10年都食唔晒。不過其實講到尾,運動員最想都係得到人咃的尊重同認同,拎唔拎到錢,又有咩所謂?

各國金牌獎金 (港元)

台灣   727萬

新加坡  622萬

阿塞拜疆 390萬

香港   300萬

印度   294萬

巴西   250萬

韓國   250萬

馬來西亞 240萬

泰國   236萬

法國   225萬

意大利  232萬

美國   97萬

俄羅斯  49萬

日本   37萬

中國   22萬

德國   17萬

英國   無獎金

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!