掃呢頁CODE去手機

2016年7月30日 星期六

林心如結婚:婚禮流程曝光 「華心」籲賓客勿攜手機 __,華心,林心如,手機平板,手機,霍建華,

林心如同霍建華聽日就舉行婚禮啦!台灣女星林心如與男星霍建華將於7月31日在峇里舉行婚禮,為咗可以保障私隱,除咗加強酒店方面嘅保安之外,據知兩位主角亦溫馨提示出席婚禮的嘉賓請勿攜帶手機、相機等影相用具進入會場。婚禮前一日(30日)林心如在當地舉行單身告別派對,一班好姊妹已經抵達峇里為儀式做足準備,啱啱林心如就喺微博甫咗幾張派對布置嘅環境相,室內地方主要以粉色為主,蛋糕、甜點及鮮花等已經準備好,而室外 ...


林心如同霍建華聽日就舉行婚禮台灣女星林心如與男星霍建華將於7月31日在峇里舉行婚禮,為咗可以保障私隱,除咗加強酒店方面嘅保安之外,據知兩位主角亦溫馨提示出席婚禮的嘉賓請勿攜帶手機、相機等影相用具進入會場。婚禮前一日(30日)林心如在當地舉行單身告別派對,一班好姊妹已經抵達峇里為儀式做足準備,啱啱林心如就喺微博甫咗幾張派對布置嘅環境相,室內地方主要以粉色為主,蛋糕、甜點及鮮花等已經準備好,而室外 ...


林心如同霍建華聽日就舉行婚禮

台灣女星林心如與男星霍建華將於7月31日在峇里舉行婚禮,為咗可以保障私隱,除咗加強酒店方面嘅保安之外,據知兩位主角亦溫馨提示出席婚禮的嘉賓請勿攜帶手機、相機等影相用具進入會場。

婚禮前一日(30日)林心如在當地舉行單身告別派對,一班好姊妹已經抵達峇里為儀式做足準備,啱啱林心如就喺微博甫咗幾張派對布置嘅環境相,室內地方主要以粉色為主,蛋糕、甜點及鮮花等已經準備好,而室外泳池見到有卡通水泡做點綴充滿童趣。

據知告別單身派對將會於晚上18:30開始,而7月31日約14:00婚禮儀式開始,17:00舉辦晚宴前酒會,18:00將開始晚宴。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!