掃呢頁CODE去手機

2016年7月2日 星期六

陳琪:陳琪三點式晒巨肚 囡囡笑似河馬 __,陳琪,

雖然懷孕6個月個肚都唔細,但係陳琪手腳都仲好纖幼。除了陳敏之報喜之外,已是兩女之母的藝人陳琪,早前被本報獨家披露懷有第三胎,已懷有六個月身孕的她,昨日趁公眾假期舉家到珠海旅遊,期間陳琪還穿上三點式晒巨肚。談到佗B情況,陳琪笑謂:「好好吖!食得瞓得。依家133磅,醫生話OK,預計BB出世時,我會有150幾磅,真係接受唔到自己咁重。兩個女見到我着泳衣肚臍凸出嚟笑我似河馬,點知老公仲衰,話我似豬八戒個肚 ...


雖然懷孕6個月個肚都唔細,但係陳琪手腳都仲好纖幼。

除了陳敏之報喜之外,已是兩女之母的藝人陳琪,早前被本報獨家披露懷有第三胎,已懷有六個月身孕的她,昨日趁公眾假期舉家到珠海旅遊,期間陳琪還穿上三點式晒巨肚。

談到佗B情況,陳琪笑謂:「好好吖!食得瞓得。依家133磅,醫生話OK,預計BB出世時,我會有150幾磅,真係接受唔到自己咁重。兩個女見到我着泳衣肚臍凸出嚟笑我似河馬,點知老公仲衰,話我似豬八戒個肚腩,搞到兩個女係咁取笑我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!