掃呢頁CODE去手機

2016年7月19日 星期二

難得出關!茵媺歎珍珠奶茶快閃傾湊仔經 __,茵媺,陳茵媺,

陳茵媺無論咩打扮都係咁迷人,真係恨死好多人。呢排匿喺屋企專心湊仔又湊女嘅陳茵媺(Aimee),今日相約同樣已為人母嘅曹敏莉(Mandy)喺西九龍一個商場歎茶敍舊。她們面對面坐,一人一杯珍珠奶茶邊飲邊吹湊仔經。至下午6時,兩位靚媽傾了約一小時便埋單走人,臨走前還不約而同戴回黑超,步出餐廳後更依依不捨地互相擁抱道別,之後各自分頭離開。戴紅色帽的Aimee,挽住紅色小手袋,甫見記者拍照即友善微笑示好,其 ...


陳茵媺無論咩打扮都係咁迷人,真係恨死好多人。

呢排匿喺屋企專心湊仔又湊女嘅陳茵媺(Aimee),今日相約同樣已為人母嘅曹敏莉(Mandy)喺西九龍一個商場歎茶敍舊。她們面對面坐,一人一杯珍珠奶茶邊飲邊吹湊仔經。

至下午6時,兩位靚媽傾了約一小時便埋單走人,臨走前還不約而同戴回黑超,步出餐廳後更依依不捨地互相擁抱道別,之後各自分頭離開。戴紅色帽的Aimee,挽住紅色小手袋,甫見記者拍照即友善微笑示好,其後到附近搭的士走人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!