掃呢頁CODE去手機

2016年8月25日 星期四

大劉包私家房刮鬚 [壹週刊 - 1381 - 財經] __,大劉,劉鑾雄,M1,

未坐輪椅前(左)大劉面部非常滑溜,現時(右)冇再幫襯文華理髮店,長出的鬚根令大劉顯得較以前憔悴。左:(林志謙攝) 右:(廖健昌攝)中環人語大劉包私家房刮鬚近排坐住輪椅四圍出巡嘅大劉,體形消瘦咗連髮型都唔同,但鬚根好似多咗啲,何解呢?原來未坐輪椅前,大劉經常幫襯舊文華酒店二樓TheMandarinBarber,嗰度有好幾個年過八十嘅上海老師傅,淨剪$440,洗剪$520,大劉例牌要book間私家房, ...


未坐輪椅前(左)大劉面部非常滑溜,現時(右)冇再幫襯文華理髮店,長出的鬚根令大劉顯得較以前憔悴。

左:(林志謙攝) 右:(廖健昌攝)

中環人語

大劉包私家房刮鬚

近排坐住輪椅四圍出巡嘅大劉,體形消瘦咗連髮型都唔同,但鬚根好似多咗啲,何解呢?

原來未坐輪椅前,大劉經常幫襯舊文華酒店二樓 The Mandarin Barber,嗰度有好幾個年過八十嘅上海老師傅,淨剪$440,洗剪$520,大劉例牌要 book間私家房,咁就另加 30%;大劉幫襯呢間理髮店志在刮鬚,嗱,收費分兩隻, Mandarin Shaving收$495,刮足兩次包保乾乾淨淨,平價啲就係 Wet Shaving$380。要招呼大劉唔易㗎,來到好勞嘈,好鍾意鬧人,不過文華酒店視大劉為 Very VIP,員工預咗俾佢鬧,只不過自從以輪椅代步後,大劉已冇再幫襯,師傅真係想俾大劉鬧都難喇。

文華酒店二樓的理髮店,有不少洋人客仔,「大班」鄭經翰也不時來幫襯。

享用私家房剪髮、刮鬚,要另加 30%,須預早一星期訂房。

中環寸嘴:尿兜翅之父格言

工廈大王楊耀松長子,八十年代往北美洲開山劈石,做一帶一路先頭部隊,自比為星仔變星爺前冇人懂欣賞其無厘頭文化,廿年後終於領略當中奧妙,與粉絲分享在北美洲各路人士交手經歷,絕不老點。

特首跑馬仔開始熱身, CY同林鄭都密密同慈善團體喺佢閣下官邸搞飯局同 cocktail party,搞呢啲 party都要講心思,唔知啲友可唔可以 old dog with new tricks,還是 old dog with no tricks喇,記得當年唐英年做政務司司長,喺白加道 Victoria House官邸,同公益金搞咗紅酒拍賣慈善 dinner,條條友仆到去門口個布景板同唐英年影合照,我就特登叫攝影佬影多幾張「風水池」嘅相,啲燈光打上去都幾有氣勢,嗱,林鄭入主後,呢個「風水池」好似話填平咗咯。

同我齊齊投咗支 Chateau Latour 1971 Magnam,係我世伯,「尿兜翅之父」 Uncle Peter(註解:鏞記酒家有一客名為振邦翅,其盛載翅的器皿由這位世伯設計,須注入熱水保溫,恍如尿兜,因而被謔稱尿兜翅),佢成日同我老豆講唔好咁孤寒,買啲朱義盛級數嘅珠寶俾老婆,雖然以其 standing,人哋唔敢話係假嘅,死鬼老豆就話:「我鍾意買一幢幢嘅舊樓,寫老婆個名,等佢得閒隨時拎啲租去買珠寶,咁就以戰養戰,否則買完一次,啲珠寶佬有排都唔識你。」所以每次買重火數珠寶,我都帶埋「尿兜翅之父」去,等佢知道我呢位世姪將佢啲至理名言發揚光大。

楊國佳

Uncle Peter(右)不時同我哋呢啲世姪齊齊 happy,人都後生啲

由我世伯設計呢款尿兜,鏞記內剩低無幾多個。

政務司司長官邸 Victoria House的風水池,林鄭入主後已遭填平。

郭炳聯識欣賞大佬之作

郭炳聯前週六到 IFC稻菊與女性友人吃晚飯。《蘋果日報》圖片

新地家變之前,大佬郭炳湘都喜歡到尖沙咀帝苑酒店旗下「稻菊」,同紅顏知己 Ida Tong撐枱腳,事關呢間日本料理係水哥當年親自引入香港,估唔到同佢唔多啱傾嘅細佬郭炳聯都識欣賞,前週六晚,阿聯同一名年約五十、衣著樸實嘅女子(小宗落足眼力,肯肯定唔係郭夫人劉寶賜),晚上在中環 IFC開張冇耐嘅稻菊開餐,此處望維港景,情調 OK,雖然稻菊由新地旗下帝苑酒店管理,呢餐飯由阿聯親自簽信用咭找數,仲好識做喺荷包攞「茄薯」俾貼士,好 gentleman㗎!

何夫人替夫擋煞

無獨有偶,大劉與其「宿敵」大鼻,兩位梟雄同樣中年喪妻。《蘋果日報》圖片

俗語有云:中年喪妻好過中小搖彩,咁就要問吓港澳兩位梟雄。大劉被澳門官司精神折磨得身體暴瘦,其「宿敵」大鼻也不好過,兩個月之間母親陳瓊及妻子劉渭楨相繼離他而去,尤其妻子只有五十多歲,令人唏噓,六月份還露面出席奶奶的喪禮,據知何夫人去得如此倉卒,與大劉前妻寶詠琴同病相憐,被癌魔奪命;何厚鏵選特首時說過:「我呢個人點樣,對感情負唔負責任,佢(劉渭楨)好清楚。你話結咗婚咁耐,有冇做過一件兩件對唔住太太嘅事?絕對有!」可見何夫人擁有非一般女人之器量。今天先行一步,有說是替其夫擋煞。

麵包變奏曲

澳門呢間勝記認真犀飛利,俾個麵包過佢哋,可以出神入化,變出 bread、 bun、 eat、 saturation、 sandwich,同埋 more,共六大類款式,少啲功夫都唔掂,最難得者,係冇一隻字串錯,點到你唔服?不過咁,芝士包若是 Cheese bread,何以鮮油包即係 Fresh Oil Saturation呢?以 Saturation為包,當中有何玄機,真係要過大海請教高明。


鍾意就快D Share啦!