掃呢頁CODE去手機

2016年8月25日 星期四

靠奸忙爆廠 吳家樂放假湊細路 [壹週刊 - 1381] __,吳家樂,M1,

難得唔使開工,兩公婆帶埋九歲囡囡Nadia到中環行街shopping。娛樂偵訊靠奸忙爆廠 吳家樂放假湊細路無綫近年代表作《城寨英雄》,收視一直高企,除了主角胡定欣、陳展鵬外,在劇中飾演乸乸哋又陰毒的春美哥吳家樂,眼神笑容都奸到出汁,表現令觀眾like爆!跟紅頂白,大台立即派糖安排開新劇,有個女仲有一對twins(仔)嘅吳家樂,惟有把握時間做湊仔公。老婆一打三在加拿大讀書,畢業後返港,九二年已經加入 ...


難得唔使開工,兩公婆帶埋九歲囡囡 Nadia到中環行街 shopping。

娛樂偵訊

靠奸忙爆廠 吳家樂放假湊細路

無綫近年代表作《城寨英雄》,收視一直高企,除了主角胡定欣、陳展鵬外,在劇中飾演乸乸哋又陰毒的春美哥吳家樂,眼神笑容都奸到出汁,表現令觀眾 like爆!

跟紅頂白,大台立即派糖安排開新劇,有個女仲有一對 twins(仔)嘅吳家樂,惟有把握時間做湊仔公。

老婆一打三

在加拿大讀書,畢業後返港,九二年已經加入無綫的吳家樂,多年來主要做節目主持,就算有劇拍,都是做閒角;直至熱播劇《城寨英雄》,做城寨三氏惡霸之一的馮春美,終於突圍爆出。

主持、拍劇,加上去年有份拍處境劇《愛•回家》第二輯,忙爆的吳家樂,只好將照顧一女兩子責任,交晒俾老婆。

「舊年拍《城寨》嗰段時間真係爆晒廠㗎!三個小朋友得八、九歲,仲係好黐身,但家樂連瞓嘅時間都唔夠,所以要靠老婆(周蕙蕙)一打三。」吳家樂身邊人說。

同囡囡傾偈,𠌥晒身的吳家樂好慈父。

去年要拍《城寨英雄》又要踩埋第二輯《愛•回家》兼做節目,惟有靠老婆照顧三個小朋友。

在《城寨英雄》中飾演陰毒又娘娘腔的馮春美,眼神笑容都奸到出汁,不過觀眾 like爆!

06年,吳家樂同富家女周蕙蕙結婚,頭尾兩年抱三,大女九歲,一對孖仔八歲,唔使再追。

企街吹水

工作時間唔穩定,所以吳家樂經常同幾個小朋友玩 FaceTime!

「開劇日接夜,有時返唔到屋企,但無論幾攰,家樂都會校啱時間,同啲仔女 FaceTime傾偈。其實而家冇咁忙,不過家樂話趁開新劇前,留番多啲時間俾屋企人,有時我哋約食飯,佢都唔出嚟!」一名劇組人員說。

早前,吳家樂日間出席完《城寨》宣傳活動,晚上就孖老婆周蕙蕙,約朋友到大坑食燒烤,食到十一點,離開餐廳後,兩公婆繼續捉住友人企街喪吹,仲講到郁晒手,非常投入。企住傾,足足大半粒鐘,才捨得講拜拜。

去夜街,小朋友冇份,拍拖同老婆約朋友食飯,老夫老妻,依然勁多話題不停講。

食飽飽,兩公婆仍然唔願返屋企,捉住男友喺街邊喪吹大半粒鐘。

返屋企前,二人見到便利店的卡通精品,即刻入去睇真啲。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!