掃呢頁CODE去手機

2016年9月12日 星期一

【爆粗又如何】出爐港姐冠軍爛口鬧爆特首:全盛時期梁振英要得罪幾多人 __,梁振英,特首,港姐,

【爆粗又如何】出爐港姐冠軍馮盈盈fb連環爆粗罵特首鬧反佔中2016-09-1216:08:00HKT經常share《蘋果日報》嘅新聞今時今日,對住不公義嘅事,仲有幾多個公眾人物夠膽開聲?唔好話出聲抱不平,好多藝人為咗「保命」,喺微博post埋啲「致敬相」、「一點都不能少」嘅相,真係睇到人汗顏。噚晚港姐選舉入面,除咗有阿叻陳百祥爆粗(詳見:http://bit.ly/2cPNejA),出爐港姐馮盈盈 ...


【爆粗又如何】出爐港姐冠軍馮盈盈fb連環爆粗 罵特首鬧反佔中

2016-09-12 16:08:00 HKT





經常share《蘋果日報》嘅新聞







今時今日,對住不公義嘅事,仲有幾多個公眾人物夠膽開聲?唔好話出聲抱不平,好多藝人為咗「保命」,喺微博post埋啲「致敬相」、「一點都不能少」嘅相,真係睇到人汗顏。

噚晚港姐選舉入面,除咗有阿叻陳百祥爆粗(詳見: http://bit.ly/2cPNejA ),出爐港姐馮盈盈(Crystal Fung)今日就被揭喺fb連環爆粗,仲睇得佢喺運用粗口方面都好有心得,因為佢行文夾雜粗口都用得好流暢,佢喺佔領期間佢share咗多個post,開聲鬧建制,鬧不公義。對於「胸部襲警」一事佢仲大鬧事件中施襲嘅男士係「粉皮」,仲話:「以後我出街俾人非禮,有晒證人有晒片捉埋個疑犯都唔X使旨意告得佢入」

又試過share一條特首指宗教同體育冇貢獻嘅新聞話:「全盛時期梁振英要得罪幾多人先夠。」

另外,Crystal睇嚟對某啲數目字有所偏愛,佢出過post話:「全盛時期嘅tree gun到底要X幾多鑊先夠?」;又試過話齊昕:「你X少陣當幫忙啦…」

呢件事一出,有網民話佢:「品德最差港姐,影衰晒,人前扮淑女」,不過都有網民撐佢話:「支持Crystal!香港人有邊個冇講過粗口?對着不公義有義憤填膺好出奇?咁都唔嬲一係人渣一係白痴。」


鍾意就快D Share啦!