掃呢頁CODE去手機

2016年9月12日 星期一

主持港姐疑爆粗 陳百祥:睬佢都傻 __,陳百祥,港姐,

Bob(左)話冇聽到叻哥爆粗。(資料圖片)藝人陳百祥(叻哥)與林盛斌(Bob)前晚擔任本屆港姐司儀。二人於台上談笑風生,一眾佳麗出盡力博取各項藝員合約,結果冠軍馮盈盈及友誼小姐張寶兒先後奪取到兩份合約,Bob隨即笑謂未有被揀中的其他佳麗相信都「幾灰」,陳百祥就接口謂:「有幾灰啫…喂!大佬,依家係選美…你估真係做主持呀?」由於他說話有點「舌累」脷,結果惹來爆粗疑雲。被指遭嚇窒的Bob,回應《東網》記 ...


Bob(左)話冇聽到叻哥爆粗。(資料圖片)

藝人陳百祥(叻哥)與林盛斌(Bob)前晚擔任本屆港姐司儀。二人於台上談笑風生,一眾佳麗出盡力博取各項藝員合約,結果冠軍馮盈盈及友誼小姐張寶兒先後奪取到兩份合約,Bob隨即笑謂未有被揀中的其他佳麗相信都「幾灰」,陳百祥就接口謂:「有幾灰啫…喂!大佬,依家係選美…你估真係做主持呀?」由於他說話有點「舌累」脷,結果惹來爆粗疑雲。

被指遭嚇窒的Bob,回應《東網》記者時表示「冇聽到有爆粗」,至於當事人陳百祥更輕鬆表示:「嗰啲報道根本冇公信力,我真係睬佢都傻!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!