掃呢頁CODE去手機

2017年2月28日 星期二

【揭坎坷身世】江美儀13歲「細女」捐骨髓救弟失敗 目擊表哥被壓死 __,江美儀,

相關連結:天生黑面神?江美儀濕平被售貨員逗笑http://bit.ly/2l6FfWI新愛.回家又仆直?大台搵人氣江美儀打救遭拒絕http://bit.ly/2l6uGTE近期大台套《親親我好媽》反應幾好,做江美儀嗰兩個女都吸引唔少人留意,但原來「細女」童星熊子逸,得嗰十三歲女,已經歷過好多事,身世好坎坷。在熊子逸八歲時,因為她弟弟患有白血病,而醫生驗出後,發現兩姐弟骨髓脗合,於是子逸就損出骨髓俾 ...


相關連結:天生黑面神?江美儀濕平被售貨員逗笑

http://bit.ly/2l6FfWI

新愛.回家又仆直?大台搵人氣江美儀打救遭拒絕

http://bit.ly/2l6uGTE

近期大台套《親親我好媽》反應幾好,做江美儀嗰兩個女都吸引唔少人留意,但原來「細女」童星熊子逸,得嗰十三歲女,已經歷過好多事,身世好坎坷。

在熊子逸八歲時,因為她弟弟患有白血病,而醫生驗出後,發現兩姐弟骨髓脗合,於是子逸就損出骨髓俾弟弟,以為弟弟可以完全康復,點知兩年前骨髓移植後出現排斥情況,弟弟終於不治。

最慘仲要在子逸九歲時,有一日她表哥喺大陸嚟香港探他們,她同表哥出完街,返屋企臨人大廈一刻,點知表哥就俾一名跳樓女人當場壓死,子逸就親眼目擊呢幕血淋淋場面,事件仲連續兩日做港聞版頭條,慘事接二連三發生,對她打擊好大,而且這段其間又要面對父母離婚,情節比《親親我好媽》劇情仲要煽情。

不過好彩,子逸冇被自己坎坷身世陰影影响,她搵到自己的興趣,加入咗薛家燕創辦的藝術學校,學做戲同唱歌跳舞,結果仲俾家燕姐睇中,介紹埋佢入大台拍劇。

在《親親我好媽》中,她的表現都得到唔少好評,風頭都唔比家姐江家敏輸蝕。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!