掃呢頁CODE去手機

2017年5月3日 星期三

杜汶澤:身體響警號!杜汶澤「斷酒」保命 __,杜汶澤,

加油呀!藝人杜汶澤向來有好杯中物的習慣,近月他於社交網站分享美食時,醇酒亦同時入鏡。他透露自己高峰期一晚可飲掉一支白蘭地:「做嘢又飲、配樂、剪片、導演 ...


加油呀!

藝人杜汶澤向來有好杯中物的習慣,近月他於社交網站分享美食時,醇酒亦同時入鏡。他透露自己高峰期一晚可飲掉一支白蘭地:「做嘢又飲、配樂、剪片、導演期間,一有空檔亦會飲,都試過畀人影到醉咗被抬走啦,直至早排請新片演員去食飯,送客時同佢哋握手,發覺隻手好痛,所以諗住停吓唔飲,但停咗幾日幫助唔大,我開始懷疑自己飲到尿酸過高!」

個個勁撐

阿澤於是決定「斷酒」,並於社交網站「寫日記」記錄過程,日前進入「斷酒」第六天日的他寫道:「醫生建議假期後抽血檢查一下,尿酸、血壓、肝功能、膽固醇各方面是否正常……過去這六天並不容易,尤其是一個每天飲至少三份一到半支拔蘭地的人,已經控制得好好,(醫生)予以高度讚揚……祝大家身體健康。」隨即獲不少友人及網民畀like並留言力撐,齊齊為他打氣。

唔再自斟自飲

忙於與蘇民峰拍攝節目的阿澤,則透過電訪問表示:「尋晚我約咗醫生食飯,佢同我做簡單嘅診斷,覺得應該唔係尿酸問題,好大可能係之前我考空手道黑帶,練得太多搞到內傷,而飲酒亦好影響內傷嘅治愈情況,所以隻手咪更加痛囉!(戒酒?)咁唔會戒晒嘅,但都年紀大嘞,以後唔會一個人自斟自飲,寧願飲少啲、飲靚啲嘅酒囉,仲要將啲quota用喺喜慶場合,同好朋友一齊有嘢值得慶祝先飲。」而近日阿澤更和太太田蕊妮拍拖去遠足,兩公婆於陽光底下玩遊戲及晒恩愛,身體力行轉換生活模式養生。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!