掃呢頁CODE去手機

2017年11月5日 星期日

咁危險?論盡劉佩玥坐駕五癆七傷 __,劉佩玥,

Moon話有畀人撞又有唔小心自己撞到喎。最近忙拍劇的劉佩玥(Moon)出席活動後即駕車趕往大埔科學園為無綫新劇《堅離地愛堅離地》拍外景,忙到連飯都冇時 ...


Moon話有畀人撞又有唔小心自己撞到喎。


最近忙拍劇的劉佩玥(Moon)出席活動後即駕車趕往大埔科學園為無綫新劇《堅離地愛堅離地》拍外景,忙到連飯都冇時間食,求其買兩個麵包頂肚。記者問她何解其白色座駕滿身傷痕,車身又凹又花?她表示:「畀人撞又有,有時自己又唔小心撞到囉!」

其後她去會合同劇的龔嘉欣(Katy)與康華及小演員開工,拍攝前,Katy細心地跟小演員對劇本,到正式埋位時當然冇難度現場見Moon和Katy跟小演員拍攝對手戲時亦相當合拍。而不用埋位時,她們就跟小演員齊齊研究手機遊戲,Katy仲拎埋電話向小演員請教,相當融洽。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!