掃呢頁CODE去手機

2017年11月5日 星期日

改戲路變身解憂爺爺 成龍攞老竇造型用 __,成龍,

成龍喺新戲嘅造型係咪好似龍爸爸(左圖)呢?改篇自著名作家東野圭吾同名小說的英皇電影《解憂雜貨店》,除了有上位女星迪麗熱巴、金馬獎最佳新演員李鴻其、秦昊 ...


成龍喺新戲嘅造型係咪好似龍爸爸(左圖)呢?


改篇自著名作家東野圭吾同名小說的英皇電影《解憂雜貨店》,除了有上位女星迪麗熱巴、金馬獎最佳新演員李鴻其、秦昊、董子健等演出外,還邀得國際影星成龍擔當貫穿整個故事的靈魂人物「解憂爺爺」。飾演雜貨店老闆的他,以自己經驗來治療需要幫助的人。該批劇照曝光,有成龍頭戴鴨舌帽兼打扮樸素,一頭白髮配上慈祥模樣站於雜貨店門口,以及於店內溫柔地撫摸着小貓等。

以往以硬漢形象在大銀幕出現的成龍,今次卻搖身一變演慈祥老爺爺,成龍表示因一直碰不上好劇本:「我從來唔抗拒演老人家,好似《功夫之王》、《功夫夢》、《英倫對決》都係演老人家,作為演員,我願意去嘗試。」

為了突出老爺爺角色,美指及導演亦做足功課,特別參照成龍已故父親陳志平(龍爸爸)照片來打造,上至賊仔帽、一頭捲曲白髮、戴上眼鏡,下至服飾等也與龍爸爸無疑,再加上一舉手一頭足也跟足龍爸爸,就連成龍也不禁謂:「哈哈,化完妝,都真係覺得我幾似爸爸,不過呢一身裝扮,我就從來冇畀過意見。(有冇睇過呢個原著小說?)我太忙喇!真係冇睇過,都係聽監製話畀我知,我信佢嘅判斷,聽完個故事就鍾意咗戲中嘅爺爺,不過我實際年齡就冇咁大。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!