網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月16日 星期五

黃子華佘詩曼突擊謝票 觀眾大叫回水 __,子華,佘詩曼,黃子華,

嗌「回水」係粉絲支持黃子華嘅一種獨有方法,大家唔好亂諗呀!黃子華與佘詩曼主演的新片《棟篤特工》票房報捷,優先場港澳票房收逾270萬,而首日正式上映,票 ...


嗌「回水」係粉絲支持黃子華嘅一種獨有方法,大家唔好亂諗呀!


黃子華與佘詩曼主演的新片《棟篤特工》票房報捷,優先場港澳票房收逾270萬,而首日正式上映,票房亦超過250萬,子華與阿佘聯同演員張建聲、陳嘉莉及C君等齊齊到旺角一間戲院謝票,子華更與阿佘預先入場與觀眾齊齊睇戲,令在場觀眾十分驚喜!子華更笑問觀眾是否付款入場睇戲時,有觀眾大叫「回水」,相當搞笑!

子華與阿佘表示都是與家人吃飯後到場,談到觀眾的反應,子華說:「開心,有上網留意反應(對票房滿意?)冇得唔滿意啦,做電影我係新仔,有咁嘅成績好好,呢個只係起步,希望有下一步!」

談到子華多年來背負「票房毒藥」的稱號,今次票房成績理想,是否一洗雪恥?子華笑謂最開心是觀眾知道電影是笑片但不胡鬧,是一部認真的電影,至於是否因為阿佘旺?他說:「 呢啲嘢唔使講(下集預埋阿佘?)係阿佘要預埋我呀!」佘詩曼則謂與對方合作是榮幸!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!