網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月16日 星期五

時裝車禍?逆齡王菲戴洗碗手套搶那英Fo __,那英,王菲,

王菲戴住價值29蚊人仔嘅洗碗手套登春晚,配上短髮,即時年輕20歲,反觀好姊妹那英就比較老氣(左下圖)。兩大天後王菲與那英相隔20年再度攜手登上內地《央 ...


王菲戴住價值29蚊人仔嘅洗碗手套登春晚,配上短髮,即時年輕20歲,反觀好姊妹那英就比較老氣(左下圖)。


兩大天後王菲與那英相隔20年再度攜手登上內地《央視春晚》舞台,合唱《歲月》。已經48歲嘅王菲吸睛力依然強勁,預告以白色長裙現身的她,會與那英成黑白配,可能因為過年過節「唔老黎」嘅緣故,正式登場時卻轉了一襲「淡紫外光」絲質禮服現身,搭配耳下10cm短髮,逆齡20歲,令網民大叫「少女王菲」;反觀好朋友那英的黑白長裙配搭粗眉毛,一高一低惹人爭議,而她亦忍不住為自己解畫:「眉毛挺好的啊!」

每次登陸春晚王菲都有殺手鐧,眼利的觀眾一睇就發現,冇錯就係喺佢對手度,嗰對「名牌手套」呢!呢對嘢好受家庭主婦歡迎,網友搜獲,王菲所戴嘅係防水橡膠乳鉸薄款粉紫色3雙混色M型,係清潔家居嘅好幫手!好多人都買得起,售價29蚊人仔,更有戲迷爆料,佢可能係攞番喺《重慶森林》抹玻璃嗰對出嚟用,如果係咁就真係好環保喇!

出場喇!王菲牽着那英的手休閑隨性地步下樓梯,乜嘢叫仙氣?就係咁囉!而本來霸氣十足嘅那英只可以用大方嚟形容囉!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!