掃呢頁CODE去手機

2018年6月9日 星期六

王浩信:始終要面對!陳自瑤明天將為婚變解畫 __,王浩信,陳自瑤,

陳自瑤同王浩信被傳將囡囡交由爺爺嫲嫲代為照顧,不過今日王浩信就大晒同囡囡畫畫溫馨照!藝人王浩信與太太陳自瑤近日再傳婚變,有指二人決定分開後,囡囡將交由 ...


陳自瑤同王浩信被傳將囡囡交由爺爺嫲嫲代為照顧,不過今日王浩信就大晒同囡囡畫畫溫馨照!


藝人王浩信與太太陳自瑤近日再傳婚變,有指二人決定分開後,囡囡將交由爺爺嫲嫲代為照顧。雖然傳聞滿天飛,但王浩信嘅心情似乎未受影響,今日佢喺社交網上載咗同囡囡一齊畫畫嘅相,其愛犬亦陪伴左右,場面溫馨!王浩信留言話:「First time we work on a same piece.(我哋第一次做同一件作品。)」不過未見陳自瑤嘅身影,難怪有網民留言問佢去咗邊。

另外,王浩信即將拍攝新劇《解決師》,佢亦晒出一段訓練動作場面嘅片,見佢同人對打,打得有板有眼,動作相當利落,果然訓練有素!至於陳自瑤明天(9日)將會出席活動,一直未就婚變開腔的她,相信屆時會為此解話。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!