掃呢頁CODE去手機

2018年6月9日 星期六

王浩信:老婆下晝見人 王浩信晒藍天白雲似有暗示 __,白雲,王浩信,

即係……現年34歲嘅「視帝」王浩信同36歲嘅陳自瑤(Yoyo)結婚七年,但多次傳出兩人分居及婚變嘅消息,最近仲有指Yoyo已主動提出離婚!連日嚟兩公婆 ...


即係……


現年34歲嘅「視帝」王浩信同36歲嘅陳自瑤(Yoyo)結婚七年,但多次傳出兩人分居及婚變嘅消息,最近仲有指Yoyo已主動提出離婚!連日嚟兩公婆未有為婚變傳聞解畫,而王浩信尋日就喺社交網上載咗同囡囡一齊畫畫嘅相,其愛犬都有陪伴,但就未見Yoyo蹤影。

今日下午Yoyo會出席公開活動,相信會為離婚一事解畫,而喺Yoyo出席活動前夕,王浩信再次更新社交網,上載一張藍天白雲嘅風景相,意有所指留言:「無論任何人的關係都是一面鏡,它映照了你的本質,好好感恩你每一天仍然能夠存在,去感受,去活着,去愛,去體驗狂喜,我就感恩今日太陽終於出返嚟。」網民都紛紛猜測莫非兩人關係雨過天晴?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!