掃呢頁CODE去手機

2018年6月9日 星期六

伍詠薇:憶當年感情史 伍詠薇重提練海棠出軌事件 __,練海棠,伍詠薇,

伍詠薇咁講,啫係?!藝人伍詠薇(伍姑娘)最近接受電台錄音問訪,節目中,她透露89年參選亞姐,是因為接受與她年紀相差31年的首任丈夫翁江培提議,之後二人 ...


伍詠薇咁講,啫係?!


藝人伍詠薇(伍姑娘)最近接受電台錄音問訪,節目中,她透露89年參選亞姐,是因為接受與她年紀相差31年的首任丈夫翁江培提議,之後二人於1990年結婚,但婚後13天,翁江培於陪同她到深圳登台期間心臟病發猝死,當時伍姑娘年僅21歲,她坦言當年年紀太輕,不懂應對措手不及的劇變:「嗰時結咗婚十幾日,丈夫同佢嘅家人同幾位朋友就陪我去登台。嗰時我都未唱完,我先生突然離場,我仲以為佢可能想出去呼吸新鮮空氣、去一下廁所。點知唱完後,屋企人就同我講:『佢突然唔舒服、抖唔到氣,依家去咗醫院。』到達醫院,已經睇到佢喺度進行心臟電擊搶救,之後醫生就同我講:『呢個人已經離開咗。』太突然加上當年太年輕,係唔識反應。

自揭當年受盡委屈

翁江培離世後,外界一直盛傳伍詠薇繼承了亡夫的1億7000萬遺產,伍詠薇否認傳聞之餘,更自揭當中承受不少委屈,形成今天硬淨的性格:「冇呢件事發生過,就係被屈,莫講話一億七千萬,就算我畀屈盜竊,冇做過,我都一定唔會妥協。之後,周圍啲人都變咗編劇,話我剋死佢、『劏豬凳』、話我『有一億七,都唔使出嚟拍戲!』我通通有苦自己知,都唔會同屋企人提傷心事。鍾意我嘅人會覺得我強、我型,但唔鍾意我嘅人會覺得我好討厭。我試過喺街上竟然有唔認識嘅人鬧我八婆,我嗰幾年就係咁樣過。你依家睇我嬉笑怒罵,其實係感謝嗰幾年幫我練出嚟。」

重申「無隻眼開隻眼閉」

今年是伍詠薇跟現任丈夫練海棠相識20年及結婚19周年,二人人前恩愛,但多年來,練海棠曾兩次被指出軌,對上2016年一次,伍姑娘更代為向公眾道歉。正當人人以為伍姑娘縱容老公,對出軌新聞容忍跨過婚姻危機時,伍姑娘重申:「我無隻眼開隻眼閉!要我『隻眼開隻眼閉』,你會睇得出我係唔舒服嘅。我點解要『隻眼開隻眼閉』?有啲人會死頂,但我唔會!不過,當第一次面對呢啲問題,我第一反應係起晒雞皮。第一次有人畀我睇嗰啲相(老公出軌照)嘅時候,我係會起雞皮。之後,我就要保護自己,回應時要小心一啲,返去跟老公坦白咁傾:『可唔可以繼續走落去?發生咩事?』就算佢呃我,都要講,其實我自己都有責任,嗰個階段我好鍾意拍攝工作,變咗比較少時間陪佢。而最近嗰次出軌嘅報導,我就同佢講:『走唔甩唔係我睇到,係記者發現!』係好心痛、好失望。但丈夫係自己揀嘅,與其諗係唔係一面倒佢錯,倒不如檢討吓自己有冇錯。我呢個人係傻,但我都好均真、好包容,所以我覺得發生呢種事,當中我都有問題。唔係話相唔相信佢,我信呢件事屬真,但件事發生咗,我係要去包容佢、再同佢相處,坦誠溝通後,再睇吓我哋可唔可以再一起走落去。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!