掃呢頁CODE去手機

2018年10月23日 星期二

【睇片】港台DJ新歡舊愛同場爭做廣告女皇翻版陳妍希大鬥轉軚港女 __,

【睇片】港台DJ新歡舊愛同場爭做廣告女皇 翻版陳妍希大鬥轉軚港女
【睇片】港台DJ新歡舊愛同場爭做廣告女皇 翻版陳妍希大鬥轉軚港女.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentss ...


【睇片】港台DJ新歡舊愛同場爭做廣告女皇 翻版陳妍希大鬥轉軚港女







「你前度=我現任」好一段七國咁嘅關係!Viu TV嘅真人騒《廣告女皇》去到第10集終於有爆點喇!呢集嘅主題係「前度的遺物」,要參賽者「出賣前度」,賣一個同前度嘅故仔、一件前度嘅物件。其中一位參賽者「翻版陳妍希」黃家慰(Candy)就係呢個環節自爆另一位參賽者蘇順敏(A-So),係佢前度嘅現任!嘩!貴圈真亂!




呢集嘅玩法係要求參賽者賣一個同前度嘅故仔、一件前度嘅物件。



「翻版陳妍希」黃家慰(Candy),曾經係過期兼騎呢嘅「MK-pop」組合FFx嘅第一代成員。



又做過空姐。



佢前度係港台DJ黃冠斌,之前拍咗4年拖,今年分手。



佢IG有少量黃冠斌嘅相,仲有同佢嘅合照,不過大部分都del咗喇。



Candy同黃冠斌曾經一齊去試婚紗,黃冠斌仲唱埋五月天x陳綺貞嘅《私奔到月球》俾佢聽,呢首就為咗佢哋「將來」嘅婚禮主題曲,不過呢啲都已成過去。



「佢嘅前度係我現任!」呢位就係參賽者蘇順敏(A-So),佢現任男友係黃冠斌,兩位情敵同場參賽,點解會咁啱㗎?



2016年港台節目《我係乜乜乜》之中,蘇順敏就係「轉軚港女」之一,當時佢哋喺節目中棄游學修,揀「Package男神」劉鳴煒,被指現實、拜金。



黃冠斌喺年中公開同蘇順敏嘅新戀情後,頻頻放閃!



Candy:「呢套婚紗我已經放低咗喇!我賣俾你哋吖!」



20人嘅現場投票團之中,有13人願意買佢呢個故事。



呢位仁兄搞爛gag話,願意買佢套婚紗,不過唔洗佢即刻除喎!



睇片



廣告女皇

【真人真事!當你前度=我現任😨】處境題:當你要講一個關於前度嘅故仔,而你前度嘅現任又在場,你會點樣講呢個故事先可以避免雙方嘅尷尬?#GOODNIGHTSHOW #廣告女皇 #GOODNIGHTSHOW廣告女皇#DAILIESTOTAL1---網絡平台 : viu.tvIG: viutvYouTube: http://bit.ly/2a8lbLuApp:IOS-https://apple.co/2NJo9IwAndriod – http://bit.ly/2LCVG9U

Posted byViuTVon Friday, 19 October 2018

膠通消息來源:Viu TV、RTHK、Instagram




















鍾意就快D Share啦!