掃呢頁CODE去手機

2018年10月23日 星期二

鄧超:如日方中宣布息影 鄧超:當個全職爸爸 __,鄧超,

真定假呀?內地男星鄧超最近憑電影《影》入圍「金馬影帝」,事業再上一層樓,點知佢突然宣布「息影」!佢喺社交網上載一段抱住囡囡小花嘅短片,並留言:「我決定 ...


真定假呀?


內地男星鄧超最近憑電影《影》入圍「金馬影帝」,事業再上一層樓,點知佢突然宣布「息影」 !佢喺社交網上載一段抱住囡囡小花嘅短片,並留言:「我決定息影,當個全職爸爸。」片中見小花喊晒口咁趴喺爸爸膊頭,鄧超就不停氹佢「不哭了」,又話「爸爸要上班了」,最尾仲錫佢面珠安慰佢添。呢個「息影」消息一出,即引起網民熱議,有網友表示「你認為我們會信你的鬼話?」而老婆孫儷亦有湊熱鬧留言:「男人不該讓女人流淚」。之後,鄧超都有回覆指「沒法工作」、「這麼深的感情,羨慕嗎」,仲搞笑咁話「別被孩子媽看見,會吃醋」,相信只係開玩笑。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!