掃呢頁CODE去手機

2018年10月23日 星期二

楊愛瑾:Luken就快做哥哥 楊愛瑾宣布再懷孕 __,楊愛瑾,

楊愛瑾宣布再懷孕,囝囝Luken就快做哥哥!育有一子Luken的藝人楊愛瑾(Miki)現時以家庭為重,佢早前出席活動時先表示隨時ready「再造人」, ...


楊愛瑾宣布再懷孕,囝囝Luken就快做哥哥!


育有一子Luken的藝人楊愛瑾(Miki)現時以家庭為重,佢早前出席活動時先表示隨時ready「再造人」,點知話咁快佢就宣布再有喜!

Miki喺社交網上載兩張家庭樂照片,並用英文留言:「Life is full of hope and surprises……a NEW family member is ON THE WAY!!! May our faith continue to grow!(人生充滿希望與驚喜,新成員正在來臨,願我們的信念在未來的日子裏繼續成長)」。仲話Luken做人哥哥添!

Miki回覆東網表示:「我哋都好開心呀!今次頭三個月都比較攰,冇乜胃口,又要照顧Luken,所以有時間都會盡量休息。不過點都好,我哋都好感恩。」

曾經是歌唱組合Cookies成員的Miki,丈夫為圈外人永安集團太子爺郭永淳,2016年4月30日,二人於深水灣鄉村俱樂部舉行結婚派對,2017年3月30日,Miki順產誕下一子,英文名叫Luken。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!