掃呢頁CODE去手機

2018年10月23日 星期二

囡囡玩手巾 熊黛林狂呼好靚 __,熊黛林,

大孖Kaylor聽媽媽熊黛林話,再放手巾上頭。互聯網圖片
大孖Kaylor聽媽媽熊黛林話,再放手巾上頭。互聯網圖片熊黛林有女萬事足。資料圖片熊黛林(Lynn)在本月10日38歲生日當天在社交平台貼出抱着孖女K ...


熊黛林有女萬事足。資料圖片 熊黛林有女萬事足。資料圖片

熊黛林(Lynn)在本月10日38歲生日當天在社交平台貼出抱着孖女Kaylor和Lyvia的合照,約定囡囡以後都要陪媽咪過生日。

Kaylor跟Lyvia今日半歲大,昨日Lynn在Ig貼出短片晒B,今次主角是大孖Kaylor,她坐在學行車非常活潑,手上拿着白色手巾仔揈來揈去,又懂得應媽咪要求,將手巾放在放頭上,令Lynn非常開心,大讚囡囡好靚。當Lynn要求Kaylor再做一次時,Kaylor重複再做,Lynn再大讚「好靚呀」,Kaylor亦笑得好開心。雖然細孖Lyvia沒有出鏡,但片中可以聽到現場另一把BB聲,相信正是Lyvia。

撰文:李森




鍾意就快D Share啦!