網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月31日 星期一

【食團年飯】黃智賢一拖四女飯聚 呢位少女係邊個? __,黃智賢,

(ig圖片)
黃智賢(Ben)噚晚好大膽一拖四位美女飯聚,佢仲不避嫌喺Ig度貼合照,不過佢老婆應該唔會扭佢耳仔,事關呢四位美女係3年前劇集《親親我好媽》嚴家一家人, ...


黃智賢(Ben)噚晚好大膽一拖四位美女飯聚,佢仲不避嫌喺Ig度貼合照,不過佢老婆應該唔會扭佢耳仔,事關呢四位美女係3年前劇集《親親我好媽》嚴家一家人,分別係飾演佢老婆嘅江美儀,同佢兩個女江嘉敏同熊子逸,仲有演江嘉敏童年嘅小童星。



Ben仲將3年前佢哋嘅「全家福」作比拼,睇番3個女都大個晒,好似江嘉敏首次拍呢套《親》劇後,就加入埋大台,o依家仲成為大台小花。至於大個咗好多嘅熊子逸,今年已經14歲,成個美少女咁,o依家識打扮之外,仲經常喺Ig騷長腿晒相,佢o依家喺外國讀緊書,相信佢近日放假返香港。



見到呢三個女大個晒,Ben都好安慰咁留言話︰「嚴家三年前,三年後,親親我好媽,團年飯,妳們都亭亭玉立了。」至於江美儀都有貼相,仲寫住︰「齊人啦,齊人啦。嚴家終於一家人齊齊整整食團年飯」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(ig圖片) 黃智賢貼咗呢張三年前同三年後嘅「嚴家」合照。(ig圖片) 黃智賢貼咗呢張三年前同三年後嘅「嚴家」合照。(ig圖片)
江美儀都有貼相,三個女都大個好多。(ig圖片)

江美儀都有貼相,三個女都大個好多。(ig圖片)
其中14歲嘅熊子逸,大個女唔同晒。(ig圖片)

其中14歲嘅熊子逸,大個女唔同晒。(ig圖片)
不時騷長腿。(ig圖片)

不時騷長腿。(ig圖片)
大個女識打扮咗。(ig圖片)

大個女識打扮咗。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!