掃呢頁CODE去手機

2019年10月3日 星期四

【大清算】《東張》林泳淘親證上周被無綫提前解約 撐反送中曾遭雪藏逾月 __,林泳淘,無綫,

 (無綫電視截圖)
繼鄭敬基及林子博後,無綫《東張西望》主持林泳淘上周突然被無綫提前一年解約,疑因為個人政治立場而炒魷,結束7年賓主關係!相關新聞:【《東張》民主女神】林 ...


繼鄭敬基及林子博後,無綫《東張西望》主持林泳淘上周突然被無綫提前一年解約,疑因為個人政治立場而炒魷,結束7年賓主關係!

相關新聞:【《東張》民主女神】林泳淘遭解約仍無懼發聲 10.1出post「Be Water」



林泳淘今日接受《蘋果》電話訪問,承認上周接到無綫電話,第二日已經「被離職」。她說:「上星期接完電話,第二日已經last day咗,本身係編排咗工作嘅。有冇賠償未知,都係等公司安排。」林泳淘曾在社交網呼籲市民遊行,被封《東張》民主女神,問到被炒是否與政治立場有關?她說:「呢個唔清楚,佢無講任何呢方面嘅嘢,只係話現在決定提前解約,既然有咁嘅安排,只可以接受。」



泳淘的合約本身還有一年,曾被公司雪藏個幾月,後來聽話「滅聲」,但最終仍難逃被秋後算賬,是否感到無奈?她說:「冇得咁講,只能夠話公司合理安排,做藝人要聽。」未來會否繼續發聲?她有點猶豫說:「呢幾個月,我感受……我仍然覺得啱就啱,唔啱就唔啱,但係要更小心,因為香港現在唔太安全,但我仍會繼續做自己。」



泳淘場言「被離職」太突然,仍未知前路向,她說:「好彩我未使供樓,負擔冇咁重。但真係未開始plan,想做KOL、司儀、拍劇乜都得,之前都同幾位藝人朋友搞緊首飾設計。其實成件事最唔捨得真係班同事,入行就喺《東張》做,今晚大家同我farewell,好唔捨得。」



林泳淘對上一次出現在《東張》,是上周五(9月27日),當時她仍有為節目扑咪做訪問。她是極少數敢發聲的無綫藝人,今年3月已在IG呼籲人參加民陣舉行的3.31遊行反對修例。其後一度被無綫雪藏,至6月才融雪復工。



林泳淘復工後再以《東張》牌頭採訪7.6光復屯門行動,不過當日被在場市民指罵,她即場解釋自己是《東張》而非《無綫新聞》,林泳淘當日亦有在IG回應:「大家沒法想像我們背後的努力和興奮,我們也只是想在能力範圍內為大家出一點力。讓更多人看到香港小市民正在面對的問題不行嗎?」她又堅強地留言:「雖然失望但不灰心。」數日後林泳淘手持寶礦力睇戲,並上載到IG,暗撐該公司取消在TVB落廣告的決定。







-----------------------------



-----------------------------



林泳淘上周五最後一次出現在《東張》的節目內。 (無綫電視截圖) 林泳淘上周五最後一次出現在《東張》的節目內。 (無綫電視截圖)
林泳淘今晚與《東張西》一班台前幕後食飯  。

林泳淘今晚與《東張西》一班台前幕後食飯 。
(上排左起)鍾君揚、利穎怡 (下排左起)陳庭欣、林泳淘、李旻芳

(上排左起)鍾君揚、利穎怡 (下排左起)陳庭欣、林泳淘、李旻芳
唔捨得,當然要錫錫道別。

唔捨得,當然要錫錫道別。


👉[多圖 重溫 慎入流鼻血] 林泳淘:《3日2夜》x《東張》!

鍾意就快D Share啦!