掃呢頁CODE去手機

2019年10月3日 星期四

張曦雯:夢想做貴族 張曦雯恨着傘裙扮公主 __,張曦雯,

佢本身都係公主咁嘅樣~藝人張曦雯(Kelly)平時喜歡打機,原來亦喜歡策騎,想體驗馬匹奔馳全速前進嘅快感。Kelly今年獲邀成為11月3日於沙田馬場舉 ...


佢本身都係公主咁嘅樣~


藝人張曦雯(Kelly)平時喜歡打機,原來亦喜歡策騎,想體驗馬匹奔馳全速前進嘅快感。Kelly今年獲邀成為11月3日於沙田馬場舉行的《莎莎婦女銀袋日》形象大使,到時會盡力展現高貴典雅的外在美及淑女一面,Kelly表示:「在外國讀書時,每年最期待的節目就是聖誕舞會,因為可以穿傘裙扮公主,但未試過配襯帽飾,感覺好隆重。而我一直都有留意呢個日子,好羨慕在場嘅女士們可穿華麗嘅衣服,戴上帽飾。今次受大會邀請,我好高興可以實現打扮成貴族的夢想!」


而Kelly當選華姐後逐步走入主持界,更拍了不少電視劇,生活愈來愈忙,但依然時刻保持美麗,秘密原來在於「投入」,她表示:「我覺得工作時認真地投入,就能在鏡頭前表現最美麗、最具魅力的一面。至於鏡頭後的生活,我一樣充分地投入、享受人生,有空檔就會到處旅行遊覽,全程投入去休息,充滿電就自然美麗」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!