網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月4日 星期五

孫慧雪:嚇親人喇!孫慧雪詐死 阿仔反應竟然係咁 __,孫慧雪,

點算好呀?藝人孫慧雪育有2歲囝囝Riley,仲為阿仔開咗個社交網帳號,不時分享萌相同母子搞笑日常。呢日佢就甫咗段片,留言:「如果媽媽死咗,Riley嘅 ...


點算好呀?


藝人孫慧雪育有2歲囝囝Riley,仲為阿仔開咗個社交網帳號,不時分享萌相同母子搞笑日常。呢日佢就甫咗段片,留言:「如果媽媽死咗,Riley嘅反應係⋯⋯⋯⋯」見到片入面孫慧雪瞓咗喺地下,合埋眼不省人事咁,Riley就踎咗喺佢隔籬,好肉緊咁捉住媽咪個頭兼扯頭髮,接受唔到媽咪「死咗」嘅佢不停大嗌:「No!No!」搞到孫慧雪都忍唔住偷笑。


不過Riley嗌多兩句就不時偷望吓電視,而佢發現媽咪都係冇反應之後,竟然大受打擊到直接企起身一走了之!與此同時,孫慧雪亦都「翻生」仲大聲爆笑添!網友都大讚Riley可愛,又話似足媽咪咁識做戲,仲幫佢解釋話:「佢可能想搵人幫手救醒你😂」亦有網友話:「唔好嚇親Riley喇!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!