網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月4日 星期五

林泳淘:林泳淘接無綫通知第二日就Last Day:好突然 __,林泳淘,無綫,

見到呢個Farewell飯局,真係不勝唏噓!林泳淘到佐敦與一班《東張西望》同事食Farewell飯,李旻芳、陳庭欣、鍾君揚等亦有到場,對於出年才約滿, ...


見到呢個Farewell飯局,真係不勝唏噓!


林泳淘到佐敦與一班《東張西望》同事食Farewell飯,李旻芳、陳庭欣、鍾君揚等亦有到場,對於出年才約滿,如今提前解約,林泳淘直言好突然:「我都係近一星期前先知,第二日就要Last day。(心情如何?)成件事好突然,最唔開心係冇得同一班台前幕後嘅朋友認真咁講ByeBye,我一加入無綫就做《東張西望》,一做就7年,大家好似屋企人咁,最唔捨得佢哋,不過依家心情都平伏番,接電話(被提前解約)個陣當然唔開心,但有朋友、屋企人既安慰,平伏好多,都冇唔開心到喊,尊重公司決定,緣分去到呢度就停咗。」


問林泳淘知否提前解約的原因,是否跟她在社交網講政治問題有關?她謂:「呢個係內部決定,唔清楚亦冇問公司。(屋企有冇負擔?)冇,因為我冇能力上車,所以唔使供樓。」


過檔ViuTV打對台


至於未來去向,她指會做KOL及之前都與利穎怡、尹詩沛等搞緊一間網店賣首飾,預計每人投資約五位數字,預計年尾開業,之後再睇吓是否開實體店。林泳淘亦表示將會拍劇,劇集會於ViuTV播,至於會否感到變相與無綫打對台?她謂:「依家好多唔同既電視台,冇得話邊個打邊個,到處都係機會,唔想淨係做主持。」


陳庭欣感不捨


陳庭欣被問到對於林泳淘離開,是否感到很突然?她謂:「都係,(有冇安慰佢?)佢都好開心,轉新工作可以有新嘗試,佢做KOL,可以嚟我代言間健身中心影相幫手宣傳,(會否唔捨得佢?)梗係,東張女神嚟,好多網友喜歡Cap佢圖架,走咗一位女同事,下次可唔可以走啲老或者結咗婚嘅男同事,哈哈,講笑。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc

👉[多圖 重溫 慎入流鼻血] 林泳淘:《3日2夜》x《東張》!

鍾意就快D Share啦!