網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月31日 星期五

王維基急推《警界線》博觀眾撐

video


王維基急推《警界線》博觀眾撐

魔童急推《警界線》 逼政府快發牌

「魔童」王維基於09年底,已向香港政府申請免費電視節目服務牌照,惜至今仍未獲發牌。港視近日急急發功,在YouTube播出劇集片花,企圖集民意向政府施壓,同時預告在港視的facebook專頁若儲夠六萬個「Like」,便播出廖啟智和林嘉華主演《警界線》片花,但至前晚只有五萬多個Likes,港視已急將11分鐘的片花放上網博觀眾撐,至昨晚為止,《警》片已有逾四萬四千個點擊。

王維基的香港電視早已開始拍劇儲存貨,原定預期今年3月取得牌照,但結果至今仍未獲批。近日無綫收視插水需緊急救亡,王維基趁機頻頻度橋發功,日前先後在網頁公佈收集了五千個Likes同六千個Shares,已先後播出《開腦儆探》和《童話戀曲201314》片段,還預告在facebook專頁有六萬個Likes便播出《警界線》,《開》劇和《童》劇試水溫後,香港電視未儲夠六萬個Likes,前晚已急急再推出《警》劇,更越播越長。



■王維基為了旗下香港電視取得牌照,頻頻發功出招。資料圖片

獲逾四萬觀眾點擊

前晚網上播出由廖啟智孭飛的警匪劇《警界線》,片花長達11分鐘,網民對此劇有讚有彈,智叔角色搶鏡,相對佔戲重的周俊偉卻演技生硬,由於拍攝手法不錯,故被喻為是港台劇與電影混合版。片花中包括兩場槍戰鏡頭,演技精湛的智叔果然沒令觀眾失望。狙擊手林嘉華天台開槍型爆,偏偏扮演警察的周俊偉多場查案戲份,既沒見他有幹探的果斷英勇,講對白又咬字不清。

直至昨晚,《警》片已有逾四萬四千位網友點擊收看,網友看後更在討論區熱烈談論,當中有讚有彈,內容不錯,拍攝手法帶著電影感,但某些鏡頭燈光過暗。智叔是全劇亮點之一,他昨日在電話訪問中說:「我覺得呢個劇組合幾好,有追看條件。」對於周俊偉演技未夠火喉,智叔代為解圍:「每個人都有進步空間,片段11分鐘,以佢為主,我佔篇幅越多,挑剔都多啲。」智叔也希望香港電視可早日獲發牌,他說:「唔係關注快慢問題,最重要係政府立場,如果真係會發牌唔介意等,我相信自己夠長命。」以觀眾立場,智叔支持香港有第三間免費電視台。



■《警界線》眾演員早前曬冷宣傳,拿著道具槍別具氣勢。資料圖片



■無綫為出招抗香港電視申請發牌,也多次召旗下小生花旦曬冷造勢。

資料圖片

兩男爭鮑姐重口味

香港電視的另一部由夏雨和鮑起靜主演的新劇《歲月樓情》拍完首集,昨日又邀傳媒到葵湧率先睇半小時劇情,香港電視企業傳訊助理總監鄭靜雯表示《歲》劇共有14集,會在今晚9時30分在facebook播映五分多鐘片花,她說:「之前《警》、《開》同埋《童》劇反應熱烈,我哋八套完成作品,都會陸續放片花上facebook!」《歲》劇昨日播出的片段講述鮑姐遭前夫毒打,夏雨出現護花,兩男爭執爆粗,劇情甚重口味兼暴力,片花在網上會足本播。問到遲遲未獲發牌,足本劇集會否網上播?鄭靜雯說:「應該唔會,劇集係會等到正式出牌先會播。」香港電視不停在網上播出片花是否促使政府發牌,她則未有否認。 

採訪、攝影:楊潔雯、丁寧



■夏雨(右)和鮑起靜孭飛的港視新劇《歲月樓情》,有兩男爭鮑姐劇情,頗重口味。電視圖片

網中吟:「拍攝手法贏一條街」

寂寞。咖啡因:唔睇劇本,睇拍攝手法,都已經贏一條街,有景深!

Hugo Wong:我認我俾CCTVB洗咗腦,一路睇一路諗起《原來愛上賊》。

二十二:取鏡成套電影咁,我係TVB老細都嚇到腳仔軟。

魚翅航空無女:打燈真係要再執執,唔係就浪費咗堆機同鏡。

DuffyKuma:拍攝手法、剪接、劇情都OK喎,仲要有智叔。我忍夠無綫好耐啦,快啲發牌!

資料來源:高登討論區、YouTube

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!