掃呢頁CODE去手機

2013年5月1日 星期三

冇豬肉分 急停優秀選 《勁歌》改制冇獎頒




真面目

冇豬肉分 急停優秀選 《勁歌》改制冇獎頒

隨着四大逐漸破冰,本月 20日,陳慧琳帶領一眾四大歌手踩入無綫,但由於仍未落筆簽歌星合約,歌手只能齋唱,新歌仲未可以上榜;即係話,年尾《勁歌》總選仲未有機會爭。據知無綫亦為免吃力不討好,最近將每季舉行的優秀選靜雞雞取消,一向做大贏家的星煥和英皇,今次真係頭都痕!

近年收視麻麻的《勁歌金曲》,由阿旦鄭丹瑞接棒,改 talk show形式盡地一煲,可惜首集收視只得 3點。四大歌手未可以上《勁歌》,無助收視,無綫最近更連每年 3次的優秀選都取消。

餘詠珊入主無綫後有唔少新搞作,眼見《勁歌》名存實亡,今年的起心肝改制,希望有一線生機。

優秀選取消、總選改制,連做足 32年的《勁歌金曲》都要轉陣搞 talk show,朱千雪和崔建邦的主持生涯只維持了 5個月。《蘋果日報》圖片

得番 10首金曲

祖兒和林峯可能是最後一年的「最受歡迎男、女歌手」。《蘋果日報》圖片

有唱片公司宣傳人員透露︰「無綫往年 2月就開始籌備搞優秀選第一回,到 2、 3月就網上投票, 4月就舉行,今年完全冇聲氣,追過無綫,佢哋音樂組班人都未收到通知,大家都估唔搞㗎喇。」

要打入《勁歌》總選爭十大,先要入選優秀選,現在取消優秀選,是否意味四台聯頒有望?又唔係喎!據知商台和新城仍然企硬,而據無綫工作人員透露,《勁歌》總選將有新變動,「女歌手再頒落去都係祖兒,男歌手唔通再畀林峯咩?𠵱家有個新計劃,就係只頒 10首金曲,所有個人獎項都唔要,仲係要一人一票,好似視帝視後咁選,好多唱片公司高層都收到風,大家都諗緊計點拆。」本刊致電無綫非戲劇製作總監餘詠珊,但至截稿前仍未回覆;對於取消優秀選,星煥老闆何哲圖則表示︰「真係未收到任何消息,你哋問番 TVB啦。」

最後絕響

《蘋果日報》圖片

去年 12月的優秀選, 14首得獎歌,星煥和英皇各佔 4首才能打圓場,不過𠵱家連優秀選都 cut埋,已成歷史啦!

四大企硬唔簽約

無綫頒獎禮的玩法,歌手本身要有歌星合約,才可以打入勁歌金榜,之後再入優秀選,才有機會在總選爭一席位。雖然四大歌手企硬唔簽,但為提升音樂節目質素,無綫上週六( 27日)播出製作更勝《勁歌》的《音樂在綫 Mega Live》,雖然有陳慧琳、周柏豪、連詩雅等四大歌手亮相,但黄金時間收視只得 12點!據聞無綫會再搞類似音樂會添!

Kelly上一次去無綫已是 4年前,今年帶領一眾四大歌手亮相;破冰之後, Kelly遲啲更會上《決戰一分鐘》做嘉賓。

星煥

英皇

周柏豪

採訪、撰文:娛樂組

攝影:攝影組


鍾意就快D Share啦!