網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月29日 星期三

高海寧電暈上位監製




高 Ling喺《 My盛 Lady》飾演徐子珊細妹,佢除咗係成日遞起隻腳引男人注意嘅傻大姐、仲要扮黐脷筋。不過高 Ling咁索,即使真係黐脷筋都應該大把男人爭住要,唔使做盛女!

FBI

高海寧電暈上位監製

TVB久唔久就會有新咪精彈出,但講到電力最強一定係高海寧。事關佢雖然未有得做女一,但劇集一套接一套,曝光率超高。最近由黃子華、陳敏之同徐子珊孭飛嘅新劇《 My盛 Lady》開工, FBI聽聞監製文偉鴻就對高 Ling特別客氣,高 Ling有時會用嬌聲同文監製講:「哎吔,我呢度唔識做呀!」監製就會好溫柔咁答:「你咁咁咁做咪得囉。」

講開文監製, FBI索到佢結咗婚,最近仲成為 TVB戲劇製作總監梁家樹愛將,之前係《女警愛作戰》同《法網狙擊》嘅編導,𠵱家坐正做監製新貴!一向追尋真相嘅 FBI,當然唔會人咁講就咁寫啦!星期日,《 My盛 Lady》喺尖沙咀拍外景, FBI撲去𥄫𥄫,發現高 Ling的確同劇組上下都好好傾,而文監製除咗同高 Ling吹水,更孭住部單鏡反光相機同高 Ling影吓靚相。不過 FBI就唔覺佢哋有乜過火舉動,可能只係大家都上緊位,所以特別啱傾啫!

外景現場,文偉鴻監製的確成日同高 Ling企埋一齊教戲,而佢仲孭住部單鏡反光相機幫高 Ling影吓相。

高 Ling嘅長腿,離奇有幾笪瘀痕,真係要好好保養吓!

呢日黃子華一見到高 Ling同徐子珊,即刻扮高 Ling遞腳。但由佢嚟示範,當然係搞笑多過誘惑啦!

喺尖沙咀連拍兩場戲,呢一場講宅男沈震軒被女飛搞到借酒消愁,老友黃子華見到佢咁頹,拎個狗兜裝飯畀佢食,鬧醒佢。

「男一」子華除咗經常主動向監製編導提意見,仲有兩位化妝同髮型師跟身,認真巴閉。



鍾意就快D Share啦!