掃呢頁CODE去手機

2013年9月27日 星期五

釣錯金龜 強姦戲觸發  Miki秘睇心理醫生




之後, Miki和助手到尖沙嘴贊助商的店舖攞衫。揀衫時, Miki眼神恍惚,心事重重。

娛樂喧

釣錯金龜 強姦戲觸發  Miki秘睇心理醫生

Cookies出身的楊愛瑾( Miki),四年前與永安太子爺郭永淳撻着,踏入半退休狀態,不過 Miki要背負小三汙名,加上未能入門,戀情一直被外界睇淡。入門不成,惟有靠自己, Miki今年復出,轉戰拍劇,近日有劇集《神鎗狙擊》及綜藝節目《代代接班人》出街。

升呢做 TVB二線花旦, Miki在《神鎗狙擊》出鏡率高,劇中更有一幕被姦戲。拍該幕戲時雖然不用除衫,但因為太逼真,據知拍完後 Miki心理陰影揮之不去,出現失眠、發噩夢等後遺症。壓力爆煲的 Miki更要秘睇心理醫生,而她的求助對象,原來正是註冊臨牀心理學家、張達明的妻子何念慈。

其他影片

張達明妻子何念慈是註冊臨牀心理學家,任職於「維博」。據知 Miki與張達明因拍《龍咁威 2》認識,透過張達明找他妻子。

入行十一年, Miki一直發展平平,自與郭永淳拍拖後更是放軟手腳,可惜多年來都未能入豪門,而郭今年更被判要每月支付四萬贍養費給前妻。男友負擔大, Miki惟有靠自己,今年她密接 TVB劇,連拍《神鎗狙擊》及《貓屎媽媽》。

《神》劇中, Miki飾演周海媚胞妹,出鏡率高,並有一幕強姦戲。《神》是她復出之作,雖然十分搶鏡,卻為 Miki帶來後遺症。

「雖然 Miki同太子爺(郭永淳)感情穩定,但太子爺喺公司只係出份糧,每個月又要俾四萬幾蚊贍養費前妻, Miki梗要靠自己啦。佢同 TVB份約都未滿,唔會加人工,依家希望做多啲工作,穀番人氣。所以 Miki好重視《神鎗狙擊》嗰場被施暴強姦嘅戲,佢拍嘅時候好驚,之後心情好耐都平復唔到,加上《神》劇播出後收視一般, Miki都同朋友呻過唔開心。」知情者說。

雖然 Miki工作不斷,由她主持的周一節目《代代接班人》更播到年尾,而劇集《貓屎媽媽》就接力播出,但她實際賺嘅錢唔多。

鬼祟睇醫生

據知在感情及經濟雙重壓力下, Miki近日情緒爆煲。本月 12日, Miki出席完活動,本刊發現她到中環秘睇心理醫生。 Miki十分小心,她在醫務所樓下大堂逗留了一陣,小心翼翼看準周圍冇人才搭𨋢去診所樓層,但在診所門口徘徊多次也不入內。記者在走廊盡頭拍照,最終被她瞄到, Miki即驚青離去。

睇唔成醫生, Miki去了尖沙嘴加連威老道買衫。只見 Miki在平民化的店內左揀右揀,血拼半小時,最後以幾百元買了堆平衫,乘保母車回家。

睇牌認路

本月 12日, Miki同助手前往中環泛海大廈,在大廈大堂水牌尋找「維博心理醫學中心」的樓層。後來她發現記者,在「維博」門口徘徊多次都冇入去。

Miki:呢排係緊張

雖然暫時入門無望,不過 Miki同郭永淳感情穩定。上月中,本刊就發現兩人拍拖行商場。

上周三( 18日),本刊就睇心理醫生一事問 Miki,她推說只係搵朋友。但訪問中亦兩次提到自己精神緊張。

記:早排係咪去睇心理醫生?

楊:個醫生係我朋友,我嚟緊喺電影飾演臨牀心理學家,去取經啫。

記:你本身都有壓力?

楊:嗯……呢排我係有少少緊張。

記:因為《神鎗狙擊》收視麻麻?

楊:唔關收視,我對上一次拍劇已經係十年前嘅事,今次再拍仲未慣啫。

記:係咪之前拍強姦戲有陰影?

楊:可能係拍攝時溝通得唔好,搞到好緊張。

記:見到你喺尖沙嘴買平衫喎!係咪男友閂水喉?

楊:我一向都唔買貴嘢,不嬲都係靠自己!

本周被姦

Miki在《神鎗狙擊》飾演周海媚妹妹,出鏡率高,加上強姦戲有得發揮,令 Miki寄以厚望。不過《神》劇上周平均收視得 24點,難怪 Miki有鬱結。

平民血拼

攞完贊助商的戰衣後, Miki去商場睇鞋,不過齋睇唔買。之後去加連威老道一店舖,使幾百蚊買咗 8件衫。

被姦穀收視

近年 TVB的電視劇總有「重口味」場面,強姦更變成例牌情節,實行用花旦的梨花帶雨,挽回收視。

徐子珊一秒強姦

去年在《雷霆掃毒》,徐子珊被飾演毒犯李家鼎的手下輪姦,鏡頭中有人撕開她的衣服,鏡頭便轉向四個男人淫笑問:「幾時輪到我?」這幕「一秒強姦」被網友鬧爆,但該集收視卻高達 30點。

高海寧背部全裸

今年初播映的《法網狙擊》,高海寧以背部全裸上陣,被飾演富二代的白健恩強姦。 30秒的的強姦戲雖然只換來 26點收視,但卻令高海寧成功上位。

陳茵媺因姦成孕

去年播出的《天梯》,陳茵媺在街上飲醉酒,被流氓拖入後巷施暴,最後更因姦成孕,換來 30點收視。

其他影片


鍾意就快D Share啦!