網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月10日 星期四

𥄫到實 林峯車輪嘴子珊 千語 BB監場





索唔索?(設計對白)

探熱針

儫到實 林峯車輪嘴子珊 千語 BB監場

合作拍戲的林峯同吳千語,二人結緣於《男人如衣服》,之後再於黃百鳴監製的《 3D詭嬰》碰頭,片中二人即使沒有感情戲,但有次林峯與徐子珊拍水中激嘴戲,不用開工的吳千語毫無忌諱,現身監場,搞到一直傳同徐子珊有曖昧的林峯,除了埋位,全程規行矩步,唔敢作怪!
其他影片

保持距離
吳千語在《 3D詭嬰》無機會與林峯假戲真談情,更要眼白白望住男友,跟黃百鳴旗下「天馬電影」力捧的內地演員盛君卿卿我我,身為正印的她,早已打翻醋埕,知道徐子珊與林峯有場水中激嘴戲,千語 BB更加不放心,即使不用開工,一樣以探班為名,現身踩場。

據當日在場的劇組人員透露,一向跟徐子珊玩得埋的林峯見千語到場,立刻一改常態,除了落水埋位,其他時間,堅持同對方保持距離,免得惹女友誤會。

乖啦!望住我!(設計對白)

嘴啖先!(設計對白)

林峯在《詭嬰》中無得同 BB做情侶,反而跟同佢傳過吓緋聞的盛君扮夫妻。

機不可失
吳千語之所以如此緊張,有指合作《詭嬰》時二人的關係仍在開始階段,加上傳出林峯對在戲中飾演他老婆、擁有一頭長髮兼身形高䠷的盛君大獻殷勤,為免到口肥肉被搶,吳千語不敢怠慢,出手勒住仍未揸定主意的林峯。

「林峯對吳千語同盛君都好好,佢同盛君做夫妻,對手戲較多,大家都見到佢對盛君好細心㗎,對住子珊就更加啦,千語見林峯對個個女仔都咁好,當然唔敢吊高嚟賣,同子珊拍嘴戲嗰日,千語根本冇通告,但都照嚟現場。」劇組人員透露。

戲中跟盛君扮演夫婦,有 BB在心的林峯擺明唔敢太親熱。

BB拍這部戲時跟林峯剛撻着,就算淡妝上鏡依然有光采。

盛君備受力捧,在戲中除扮憔悴大肚婆外,亦有靚女造型。

喜愛小朋友的林峯,在戲中有不少抱 BB鏡頭,他自言拍得十分開心。

林峯在戲中糾纏於三女當中,雖然跟老拍檔徐子珊認識最耐,但在片場卻甚少交談。

好易中
緋聞多多的無綫花旦中,以佘詩曼「姣佘」稱冠,後起之秀有徐子珊;拍劇例與合作對手暗撻,搞到班小生正印眼火爆,眼見眼中釘,攞正牌同男友親熱,吳千語豈能坐視不理。

黃宗澤

去年跟黃宗澤合作《雷霆掃毒》,傳出徐子珊與對方一撻即着,搵食唔行遠啲,令黃宗澤正印胡杏兒無曬面,成為二人七年情玩完的導火線之一。

吳卓羲

吳卓羲本已被內地女友張馨予箝住,愛爭嘢的徐子珊卻貪就手,與「唱 K」拍《法證先鋒 3》嘴戲勁 NG,又狂 send短訊,搞到正印張馨予忍唔住,在微博以「香腸姐姐」暗插膶腸嘴徐子珊。

黎明

05年當選港姐不久,徐子珊憑住十足的電力,獲天王黎明欽點拍電訊廣告而傳出緋聞,身價上升。有傳黎明更送一架 Mini Cooper給她,但二人戀情只維持一年。


鍾意就快D Share啦!